  • Data: 2016-01-20 13:06:59
    Temat: Re: jak dziala myszka?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup
    >W moim przypadku mynia miała pęcnięte, ale 4 scieżki, akurat te
    >najtrudniejsze w zrobieniu.
    >Ale, ponieważ jej miniaturowy rozmiar idealnie dla mnie pasował
    >(tradycyjnego rozmiaru jest dla mnie za duża, choć łapy wcale nie mam
    >małe), zdecydowałem się naprawić, kowalskim sposobem, ale się
    >opłaciło - Urządzonko pracuje do dziś (będzie jakieś 6-7 lat),

    Tak swoja droga - w dawniejszych czasach w takich pasujacych myszkach
    zdarzalo mi sie przelaczniki pod przyciskami wymieniac.
    Nie wytrzymywaly zbyt dlugo - rok ?

    A od dawna tego nie robie, a myszki pare lat wytrzymuja.
    Zmienili te przyciski, polepszyli ? Myszki to w sumie potanialy.

    >Najlepsi elektronicy są na wiejskich dyskotekach - lutują jak ta
    >lala!

    Lutownica ... dawniej zwana kastetem :-)

    J.