  • Data: 2016-01-20 15:03:10
    Temat: Re: jak dziala myszka?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:569f8ac1$0$683$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zadnego, wymienialem caly przelacznik. Od razu, bo nierozbieralny, to i
    > czyszczenia nie bylo.
    >
    > Fakt - wymienialem te membrankowe przyciski, moze teraz sa inne, o innej
    > budowie.

    Mikroswitch... alias przełącznik migowy, membranki to chujoza...

    > No, siarki w paliwach coraz mniej.

    No i te paliwa zgodne z RoHS :P

    > Watpie - to jednak dluzszy czas wytrzymywalo.

    W najtańszych taniochach, że nasrać na to szkoda, potrafiło szybko się
    zrypać.
    Kiedyś, wprawdzie nie przełącznik, ale mini-jack stereo, 3.5, chciałem
    zrobić sobie kabelek do połaczenia karty brzęczącej z ... nieważne. Kupiłem,
    zmontowałem, ki wał, nie gra, albo przerywa... Się okazało, że wadliwy był
    wtyk. Poszedłem do sklepu z omomierzem, na 12 ledwo się udało akurat dwa
    wybrać zdatne do użytku. A pozostałe 10? Klient kupi zapewne... To
    przełączników by nie narobili pardon le mot chujowych?

    > No chyba ze ta dwuletnia europejska gwarancja ... myslicie, ze wielu
    > klientow reklamowaloby mysz np po roku ?

    A cholera wie... Kto się na gorącym sparzył, na zimne dmucha.

    --
    mus musculus