  • Data: 2010-05-04 20:42:51
    Temat: Re: jak dojechac - Gliwice
    Od: huri_khan <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 May 2010 18:48:51 +0200, KM napisał(a):

    > "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote in message

    > Rejon ten jest opanowany przez SM - i nie liczylbym na poblazliwosc panow
    > straznikow. Wszelkie samochody pozostawione w niedozowolonych miejscach sa
    > dosyc szybko wylapywane...

    W niektórych rejonach Gliwic jest monitoring bardzo dobrze działający z SM,
    jak tylko zobaczą "ofiarę" to zjawiają się z "kajdankami".

    P.S. O 8 to Gliwice są trochę przypchane, zastanowiłbym się nad zjazdem z
    A4 Kędzierzyn-Koźle(908)-Gliwice bo ten kierunek jest chyba najmniej
    uczęszczany.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]