  • 1. Data: 2016-01-06 23:27:00
    Temat: jak dobrze sprzedać starego laptopa
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    http://allegro.pl/d0868-uklad-473-hp-530-i5044265696
    .html
    przykład jak najlepiej sprzedać laptopa :)
    To się nazywa dopiero na części, ten user sprzedaje tak całego laptopa,
    gdyby jego plan biznesowy się powiódł to pewnie zebrał by równowartość
    samochodu ;)

  • 2. Data: 2016-01-06 23:40:16
    Temat: Re: jak dobrze sprzedać starego laptopa
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jawi pisze:
> [...]
    > To się nazywa dopiero na części, ten user sprzedaje tak całego laptopa,
    > gdyby jego plan biznesowy się powiódł to pewnie zebrał by równowartość

    Ciekawi mnie w jakiej kondycji będą plastikowe gniazdka jak już je
    wylutuje :)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2016-01-06 23:50:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Koleś ma sporo ciekawych układów, np.:
    http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5111738335
    http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5094757530
    http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5120067773
    http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5263770716

    :-D

  • 4. Data: 2016-01-07 00:09:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Prawie 1000 pozytywow i 5 negatywow.

  • 5. Data: 2016-01-07 12:12:53
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 06.01.2016 um 23:27 schrieb Jawi:
> [...]
    > To się nazywa dopiero na części, ten user sprzedaje tak całego laptopa,
    > gdyby jego plan biznesowy się powiódł to pewnie zebrał by równowartość

    Fajne! Ostatnio chyba przepłaciłem, bo zapłaciłem całe 3EUR za ten
    układ. OK, był na rolce z kolegami. Razem 10000 sztuk ;-).
    Ale widać, że nie wie (albo udaje) co sprzedaje.

    Waldek

  • 6. Data: 2016-01-07 12:22:40
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-07 12:12, Waldemar wrote:
    [...]
    > Ale widać, że nie wie (albo udaje) co sprzedaje.
    IMO nie wie. Jest raczej mała :-D szansa, że ktoś kupi ten "układ", a
    pewne koszty stałe (i to większe niż koszt takiego nowego "układu" :-D )
    i tak trzeba dla Allegro zapłacić.

  • 7. Data: 2016-01-07 14:26:26
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    JDX pisze:
> [...]
    > IMO nie wie. Jest raczej mała :-D szansa, że ktoś kupi ten "układ", a
    > pewne koszty stałe (i to większe niż koszt takiego nowego "układu" :-D )

    Samozaparcie przy zrobieniu i obrobieniu tylu zdjęć, a następnie przy
    wystawieniu tylu aukcji jest godny lepszej sprawy.

    G.B.

  • 8. Data: 2016-01-07 15:47:57
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 07.01.2016 o 12:22, JDX pisze:
> [...]
    > IMO nie wie. Jest raczej mała :-D szansa, że ktoś kupi ten "układ", a
    > pewne koszty stałe (i to większe niż koszt takiego nowego "układu" :-D )

    Jak się wejdzie na przedmioty sprzedającego i posortuje po popularności
    to widać, że sporo elementów zostało kupionych.
    --
    Pozdr
    EdiM

  • 9. Data: 2016-01-07 20:17:02
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-01-07 o 15:47, EM pisze:
    > Jak się wejdzie na przedmioty sprzedającego i posortuje po popularności
    > to widać, że sporo elementów zostało kupionych.
    Fakt jakieś pojedyncze sztuki ale sprzedał. O ile jakiś nietypowy scalak
    to jeszcze bym zrozumiał, ale sprzedał kondensator SMD za 10pln :)
    Laik, po co? Elektronik, nie wierze.

  • 10. Data: 2016-01-07 20:22:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-06 23:40, AlexY wrote:
    > Ciekawi mnie w jakiej kondycji będą plastikowe gniazdka jak już je
    > wylutuje :)

    Po co? Obciąć pcb na około i wysłać przylutowane. Dostałem tak kiedyś
    nową pamięc RAM 62256. W postaci płytki z wlutowanymi kilkoma sztukami.