  • 1. Data: 2011-04-13 13:27:13
    Temat: jak długi czas naświetlania w canon 5D ?
    Od: "piteres" <w...@W...gazeta.pl>

    to moj pierwszy aparat, dostałem od chrestnego,
    widziałem takie fotki:
    http://najbardziej.com/kreatywne/20-przykuwajacych-o
    ko-zdjec-z-dlugim-czasem-
    naswietlania/
    da się w nim takie zrobić ?

  • 2. Data: 2011-04-13 13:29:07
    Temat: Re: jak długi czas naświetlania w canon 5D ?
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 13/04/2011 14:27, piteres wrote:
    > to moj pierwszy aparat, dostałem od chrestnego,
> [...]

    Komunie tak wcześnie?

    Kamil

  • 3. Data: 2011-04-13 13:48:03
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 13/04/2011 14:29, Kamil wrote:
    ko-zdjec-z-dlugim-czasem-

    > Komunie tak wcześnie?

    to sie nam czasy zmienily. Kiedys czlowiek sie cieszyl z zegarka z 7
    melodyjkami lub tez roweru marki 'Pelikan' czy 'Wigry 3'

    a teraz prosze - 5D.

    c.

  • 4. Data: 2011-04-13 14:01:02
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 13/04/2011 14:48, Cezar wrote:

    > to sie nam czasy zmienily. Kiedys czlowiek sie cieszyl z zegarka z 7
    > melodyjkami lub tez roweru marki 'Pelikan' czy 'Wigry 3'
    >
    > a teraz prosze - 5D.

    Niektórzy mieli Montanę z kalkulatorem i 16 melodyjkam, to dopiero było
    coś. :)

    Kamil

  • 5. Data: 2011-04-13 14:28:10
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 10:01 am, Kamil <k...@s...com> wrote:

    h-oko-zdjec-z-dlugim...

    > Niekt rzy mieli Montan z kalkulatorem i 16 melodyjkam, to dopiero by o
    > co . :)

    Takie cos, kupowalo sie w turcji, garsciami z taczki.
    Frajerstwo kupowalo to jak swieze buleczki a to byly tylko owczesne
    canomatiki wsrod zegarkow.

  • 6. Data: 2011-04-13 15:08:08
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Niektórzy mieli Montanę z kalkulatorem i 16 melodyjkam, to
    > dopiero było coś. :)

    Jak zwykle zaczynacie p...lić bez sensu, co stało się tutaj
    normą. Powiedzcie w którym miejscu Piteres napomknął, że
    aparat dostał na komunię? Chrzestny może dać prezent tylko z
    takiej okazji? ;-))). Chłopak dostał aparat i zadał
    konkretne pytanie, a taki np. DZ już musi się wymądrzać i
    pokazywać frajerów. A znając życie sam od tego zaczynał.

  • 7. Data: 2011-04-13 15:18:35
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-13 15:27, piteres pisze:
    > to moj pierwszy aparat, dostałem od chrestnego,
> [...]

    Aparat poradzi sobie bez najmniejszego problemu. Pytanie, czy ty dasz radę.

  • 8. Data: 2011-04-13 15:30:15
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 13 Apr 2011 13:27:13 +0000 (UTC), "piteres"
    <w...@W...gazeta.pl> wrote:

    >to moj pierwszy aparat, dostałem od chrestnego,
> [...]

    Krok 1 (choć powinien być drugi) (zachęcający). Bierzesz statyw
    montujesz na nim aparat i w nocy w ogródku / na balkonie ustawiasz
    aparat celując np. na ulicę. I teraz ustawiasz tryb manualny, czułość
    na 100/200 i wstępne podniesienie lustra/samowyzwalacz. Wybierasz czas
    naświetlania np 2 sekundy ustawiając najmniejszą liczbę przesłony jaką
    masz i ... pstryk. Potem zwiększasz liczbę przysłony i .. pstryk.
    Któreś z tych zdjęć, niekoniecznie jedno będzie OK. No to teraz
    zwiększasz czas naświettlania np. dwukrotnie. Znowu przysłona jak na
    początku i cała zabawa od nowa ;) Później w domu wybierzesz na
    spokojnie najładniejsze zdjęcie a może zauważysz pewne zależności.

    Krok 2 (a powinien być pierwszy) kupujesz książkę o fotografoawniu /
    szukasz tych informacji w sieci.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 9. Data: 2011-04-13 15:30:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 13, 11:08 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Jak zwykle zaczynacie p...li bez sensu, co sta o si tutaj
    > norm . Powiedzcie w kt rym miejscu Piteres napomkn , e
    > aparat dosta na komuni ? Chrzestny mo e da prezent tylko z
    > takiej okazji? ;-))). Ch opak dosta aparat i zada
    > konkretne pytanie, a taki np. DZ ju musi si wym drza i
    > pokazywa frajer w. A znaj c ycie sam od tego zaczyna .

    Piteres sam sie podklada takim pytaniem.
    Jaki sens ma w tym pytaniu wzmianka o chrzestnym?
    Jak ktos sam zaczyna od pieprzenia, to i takie odpowiedzi dostaje.
    Moze kiedys do was dotra moje wytykania ,wypisywanych tu przez wielu z
    was bredni.
    A najlepszm sposobem na to, jest ironia.

  • 10. Data: 2011-04-13 16:17:37
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jaki sens ma w tym pytaniu wzmianka o chrzestnym?

    Owszem, nie ma, ale jej pojawienie się nie jest jednoznaczne
    że piszący jest w wieku komunijnym.

    > Moze kiedys do was dotra moje wytykania ,wypisywanych tu
    > przez wielu z
    > was bredni.

    To Ty taki raczej Don Kichot jesteś ;-)))

    > A najlepszm sposobem na to, jest ironia.

    W Twoim wydaniu to nie ironia tylko częściej chamstwo i
    ignorancja :-)