  • 11. Data: 2009-08-15 08:59:01
    Temat: Re: jak bardzo ?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "sanczeski" <j...@w...pl> wrote
    >w 86 miałem 18 - niestety dopiero pod koniec roku kończyłem i moto musiał
    >kupić mi ojciec bo ja jeszcze nie miałem zdolności do "czynności
    >cywilnoprawnych",

    ??? Cos pier..licie hipolicie swoj pierwszy motocykl kupilem
    w wieku lat 16 sam na umowe kupna sprzedazy i nikt sie nie czepial
    o zadne "czynnosci cywilno prawne".
    Normalnie go zarejestrowalem i "oczywiscie" zaczalem uzytkowac w wieku lat
    17
    po uzyskaniu pj :-)
    Oczywiscie byla to jawa 350 TS, czarna jak noc :-)
    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 12. Data: 2009-08-15 13:29:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Spider A.J. pisze:

    > ??? Cos pier..licie hipolicie swoj pierwszy motocykl kupilem
    > w wieku lat 16 sam na umowe kupna sprzedazy i nikt sie nie czepial
    > o zadne "czynnosci cywilno prawne".

    Dokladnie. Ja mialem lat 16 gdy dostalem od rodzicow ETZ250e. I tez
    zostala na mnie zarejestrowana.

    > Normalnie go zarejestrowalem i "oczywiscie" zaczalem uzytkowac w wieku lat
    > 17
    > po uzyskaniu pj :-)

    Mnie do PJ oficjalnie wozil kolega ktory byl starszy i mial PJ. Ale to
    byla wersja dla rodzicow :)
    Potem caly lipiec pracowalem w NRD w ramach wymiany mlodziezy przez OHP.
    Wszyscy za zarobione marki kupowali sobie adidasy Salamander a ja za
    wszystko kupilem nowiutkie kufry Pneumant. To dopiero byl czad i szpan
    miec ETZ z oryginalnymi kuframi !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-08-15 13:31:58
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in
    > wszystko kupilem nowiutkie kufry Pneumant. To dopiero byl czad i szpan
    > miec ETZ z oryginalnymi kuframi !

    E no Panie czasy byly zajebiste :-) nawet na jawe sie wyrywalo towary
    hahahaha...

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 14. Data: 2009-08-15 14:16:44
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Piotr May pisze:

    Hej

    > ile miales lat ? ja w 86 mialem 15. Pierwszy motocykl kupilem sobie
    > sam. w 88. CZ 175- mialem wtedy 17 lat. Dwa lata pozniej mialem Jawe
    > 350. MZtka byla dla pedałów :-)

    Jawy 350 wciągałem nosem na starcie moją MZ150, myhyhy. Jawami nie było
    się gdzie rozpędzić na wsi, śmierdziały w cholerę i paliły straszne ilości.
    MZtą jeździłem o ile pamiętam od jakiegoś 13-14 roku życia, oczywiście
    bez prawka, rejestracji i kasku. Co nie znaczy że był to pierwszy mój
    pierdopęd :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 15. Data: 2009-08-15 16:27:03
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    no rejestacja oczywiście była na mnie ale kupić w Polmozbycie musiał mój
    Stary jednak

    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 16. Data: 2009-08-15 17:35:41
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > Oczywiscie byla to jawa 350 TS, czarna jak noc :-)

    Bo to byly te najszybsze :-)

    http://www.piomay.riders.pl/moto/www_jawa.jpg
    (jakosc kiepska:)

    moja miala pelnie owiewki i radiomagnetofon na pokladzie :-)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 17. Data: 2009-08-15 17:37:40
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kryhu pisze:

    > Jawy 350 wciągałem nosem na starcie moją MZ150, myhyhy.

    hehe
    Krysia, ty wciagasz nosem na starcie wszystko co nie jest Twoim
    motocyklem :-)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 18. Data: 2009-08-15 19:01:53
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu"
    > Dokladnie. Ja mialem lat 16 gdy dostalem od rodzicow ETZ250e. I tez
    > zostala na mnie zarejestrowana.

    No dokladnie, dokladnie.
    Pierwsze sprzeta rejestrowalem na siebie w wieku okolo 15 lat poslugujac
    sie... legitymacja szkolna nr 16 (innego dokumentu ze zdjeciem nie mialem
    ;-)

    > Mnie do PJ oficjalnie wozil kolega ktory byl starszy i mial PJ. Ale to
    > byla wersja dla rodzicow :)

    Na kurs na karte motorowerowa jezdzilem swoim Simsonem (czarny, 4 biegowy,
    wersja enduro - absolutny czad! ;-), jak tylko zrobilem ta karte to
    zamienilem Simsona na WSK 175, a potem byla prawie nowa Ecia 150 ktora to
    jezdzilem na kurs PJ (zreszta egzamin tez na tej swojej Eci zdawalem, bo
    egzaminacyjna WSK-a sie akurat zepsula ;-)
    A potem byla Syrena 104, ale to juz NTG...
    Ech... fajnie bylo... :-D

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 19. Data: 2009-08-15 19:07:24
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kryhu"
    > się gdzie rozpędzić na wsi, śmierdziały w cholerę i paliły straszne
    > ilości.
    > MZtą jeździłem o ile pamiętam od jakiegoś 13-14 roku życia, oczywiście bez
    > prawka, rejestracji i kasku.

    Jak ja majac to 14-16 lat zazdroscilem "wiejskim chlopakom" takich
    mozliwosci! Niestety mieszkajac w samym centrum Poznania mialem duzo
    trudniej, kilka razy sie zdazylo, ze pchalem sprzeta do domu ze spuszczonym
    powietrzem z kol ;-P

  • 20. Data: 2009-08-15 19:13:28
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr May"
    > Dwa lata pozniej mialem Jawe 350. MZtka byla dla pedałów :-)

    Sam jestes pedal! ;-)
    MZ ETZ to bylo cudo techniki, 251 to bylo takie dzisiejsze R!, zas Jawa byla
    wielka, ciezka, smierdzaca, a silnik pracowal jak garnek gotujacych sie
    pyrow! ;-P