  • 21. Data: 2011-08-23 09:41:46
    Temat: Re: iterakcja z użytkownikiem
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 23.08.2011 11:19, identifikator: 20110701 pisze:
    > a widzieliście to:
    > http://areajdm.pl/

    Ładna mazda. Bo chyba "to" oznacza zdjęcie.
    A widzieliście to: http://www.web_4_all.republika.pl/
    ;)

    > jak to może być zrobione, to nie jest we flashu...

    Myślę, że zdjęcie aparatem zrobili, a stronę na tabelkach w notatniku.

    PS.
    Ogarnij się człowieku. Masz ogromne problemy komunikacyjne. Problemy z
    czytaniem, pisaniem i rozumieniem. Zabierasz się za rzeczy jakie
    wymagają umiejętności czytania, logicznego myślenia i pisania.
    Także znajomości podstaw angielskiego oraz znajomości terminologi.
    Wiesz ile zajęło mi zdekodowanie "niebanalne, jak na przykład wybranie
    opcji z tabeli do wyboru"?

    Bez obrazy, ale czytając Twoje posty ciężko jest cokolwiek zrozumieć. Ty
    nic nie rozumiesz z udzielanych rad co powoduje delikatnie mówiąc nerwowość.

    --
    Robert Kusmierz

  • 22. Data: 2011-08-23 11:58:01
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    > no wiesz, skoro na W3C nie ma, to skąd ja mam wiedzieć czego szukać,
    > gdyby mi kolega wyżej nie powiedział to bym nie znalazł...

    W swoim pierwszym poście masz co najmniej dwa słowa, po których możesz
    odszukać pełno materiałów w Google: "zdarzenia JS" czy nawet "zdarzenia
    javascript".

    --
    Peter

  • 23. Data: 2011-08-23 12:02:24
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 23-08-2011 11:41, Robert Kusmierz pisze:

> [...]
    > czytaniem, pisaniem i rozumieniem. Zabierasz się za rzeczy jakie
    > wymagają umiejętności czytania, logicznego myślenia i pisania.

    Dodam jeszcze cierpliwości, braku eksperymentowania, wyciągania wniosków :-)

> [...]
    >
    > Bez obrazy, ale czytając Twoje posty ciężko jest cokolwiek zrozumieć. Ty
    > nic nie rozumiesz z udzielanych rad co powoduje delikatnie mówiąc

    Materiały mogą być nie zrozumiałe, ale problem w tym, że on ich nawet
    nie czyta i nie stara się wykazać, że włożył minimum wysiłku, by
    pokazać, co chce osiągnąć. To jest tak, jakbyś mówił, że Sankt
    Petersburg jest piękny i go opisywał, a drugi powie: "Ta, Paryż jest
    piękny.".

    --
    Peter

  • 24. Data: 2011-08-23 12:31:59
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    bo ja jestem pokoleniem TV...

  • 25. Data: 2011-08-23 12:39:39
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 23.08.2011 14:31, identifikator: 20110701 pisze:

    > bo ja jestem pokoleniem TV...

    Jeszcze powiedz, że mam Ci nagrać to co napisałem.
    Dajesz tą odpowiedzią idealny materiał do zje**** cię. Co kogokolwiek
    obchodzi z jakiego pokolenia jesteś (masz 7 lat?)?

    Chcesz coś zrobić. Oczekujesz pomocy, ale nie umiesz:
    - zapytać się o to
    - sformułować konkretnego pytania
    - zrozumieć/przeczytać odpowiedzi
    I nawet nie chodzi o to że Ty nie umiesz czegoś. Ty nie umiesz nawet
    zlokalizować elementu którego nie umiesz.

    I nie ma znaczenia z jakiego pokolenia jesteś. Po prostu uświadom sobie,
    że z takim podejściem wiele spraw Cie przerasta/przerośnie.
    A i do pomocy będzie coraz mniej osób.

    PS.
    Eh, gdzie te czasy jak człowiek nim zapytał (lupus.pl) to czytał,
    szukał, a później pytał czy lepiej tak czy tak. Aż się chciało takim
    pomagać.

    --
    Robert Kusmierz

  • 26. Data: 2011-08-23 13:46:19
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    bez obrazy, nie znam terminów przez co mam właśnie problemy ze znajdowaniem
    informacji - stąd pytania na grupę.

  • 27. Data: 2011-08-23 14:22:14
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    > bez obrazy, nie znam terminów przez co mam właśnie problemy ze
    > znajdowaniem informacji - stąd pytania na grupę.

    Problem jednak w tym, że wiele osób podpowiada Tobie słowa kluczowe,
    odnośniki do artykułów i dokumentacji, a nawet przykładów. Ty potrafisz
    udzielić takiej odpowiedzi albo zadać takie następne pytanie, że ręce do
    ziemi opadają. Ze swej strony nie wykazujesz często choćby minimum
    własnej inwencji na podstawie podsuwanych Ci sugestii. Przez co nie
    szanujesz czasu ludzi, którzy poświęcają Tobie czas.

    --
    Peter
    http://www.storymybaby.com/ - Internetowy pamiętnik i album dziecka

  • 28. Data: 2011-08-24 23:21:14
    Temat: [OT] Re: iterakcja z użytkownikiem
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2011-08-23 16:22, Peter May pisze:
> [...]
    > własnej inwencji na podstawie podsuwanych Ci sugestii. Przez co nie
    > szanujesz czasu ludzi, którzy poświęcają Tobie czas.

    Przestańcie jęczeć tylko użyjcie KFa, jak cała reszta ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 29. Data: 2011-08-25 12:48:31
    Temat: Re: [OT] Re: iterakcja z użytkownikiem
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 25-08-2011 01:21, Paweł Piskorz pisze:

    > Przestańcie jęczeć tylko użyjcie KFa, jak cała reszta ;]

    E, tam zaraz KFa. Nudno się czyta dyskusje samych geeków :P

    --
    Peter

  • 30. Data: 2011-08-25 17:47:11
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Przestańcie jęczeć tylko użyjcie KFa, jak cała reszta ;]

    goń się jebać kurwo!