  • 1. Data: 2011-08-06 06:26:59
    Temat: hosting plikow zip - gdzie?
    Od: g...@p...onet.pl

    hej, nie znam sie na www, ale potrzebuje po prostu moc wrzucic
    gdzies do netu (tak by byly od razu i trwale dostepne pod linkiem)
    nieduze pliki zip, jpg czy txt

    do tej powy od prawie 10 lat uzywalem adresow webpark.pl ale
    zlikwidowali usluge, a bylo ok mialo manager plikow i moglem
    uploadnac sobie np zipa pod jakis adres np
    http://f5.webpark.pl/mojprog.zip i pozniej on byl od razu dostepny
    do tego kto kliknal w ten link do sciagniecia na dysk

    potrzebne jest mi cos takiego - darmowe, i trwale tj by niekasowalo plikow
    nawet po roku czy dluzej - nie potrzebuje za to duzo miejsca moze byc z 50MB

  • 2. Data: 2011-08-06 16:14:56
    Temat: Re: hosting plikow zip - gdzie?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > nawet po roku czy dluzej - nie potrzebuje za to duzo miejsca moze byc z

    000webhost.com

    erator/

  • 3. Data: 2011-08-10 20:01:40
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    zlotowinfo wrote in <news:j1jp9u$47l$1@inews.gazeta.pl>
    > 000webhost.com

    Akurat ten hosting podobno dosc czesto blokuje/kasuje konta bez wyraznych
    powodow.
    Do hostowania plikow polecam raczej dedykowane uslugi, o wiele mniejsza
    szansa na skasowanie konta zawierajacego same skompresowane archiwa. Choc
    wysylanie poprzez strone www jest oczywiscie o wiele mniej wygodne od FTP.
    https://one.ubuntu.com
    http://skydrive.live.com
    www.4shared.com
    www.chomikuj.pl (limit pobierania 50MB/tydzien, mozesz zaznaczyc stosowna
    opcje, by niezalogowali mogli pobierac pliki na koszt Twojego transferu)
    www.dropbox.com

    Wyjatkowo polecam bezplatny hosting WWW Interia.pl - od lat nie uzywam
    tegoz konta, pomimo to nie zostalo ono skasowane.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2011-08-11 07:18:21
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    środa, 10 sierpnia 2011 22:01 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) astro:

    > Wyjatkowo polecam bezplatny hosting WWW Interia.pl - od lat nie uzywam
    > tegoz konta, pomimo to nie zostalo ono skasowane.

    Co może świadczyć o tym, że już nawet cron przestał nad tym pracować.
    ;)
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 5. Data: 2011-08-11 07:50:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:j1uo34$hom$1@usenet.news.interia.pl...
    > zlotowinfo wrote in <news:j1jp9u$47l$1@inews.gazeta.pl>
    >
    > Akurat ten hosting podobno dosc czesto blokuje/kasuje konta bez wyraznych
    > powodow.

    kolega pisal o malych plikach
    nie mialem powodów do narzekan przez lata

    ale kilka miechow temu brakowalo im miejsca na nowych userów
    wyczyscili mi pliki powyzej 4MB
    maja cos takiego w zasadach ze kasuja duze pliki

    zawsze mozna reupload

    erator/

  • 6. Data: 2011-08-11 10:40:53
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]

    > Wyjatkowo polecam bezplatny hosting WWW Interia.pl - od lat nie uzywam

    > tegoz konta, pomimo to nie zostalo ono skasowane.

    a czy jest tam mozliwosc wystawienia zipa tak by mozna podac do niego
    bezposredniegoo linka http://costamcostam/costam.zip tak ze jak
    kliknac na niego (albo wkleic do paska adresu przegladarki)
    to pojawia sie od razu okienko z pytaniem 'uruchom czy
    nagraj na dysk'? tak mialem na webparku a nie chce miec zadnych
    przejsciowych kolorowych stron (jak na chomiku) z linkiem dopiero
    w srodku tej strony ????

  • 7. Data: 2011-08-12 07:14:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > nagraj na dysk'? tak mialem na webparku a nie chce miec zadnych
    > przejsciowych kolorowych stron (jak na chomiku) z linkiem dopiero

    nie wiem skąd wytrzasnąłeś takiego chomika, ale to bezsensu strona
    na comze.com zrobisz wszystko co chcesz bezproblemowo

    pisałeś o niedużych plikach, co przez to rozumiesz

    erator/

  • 8. Data: 2011-08-14 15:30:43
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    p...@p...onet.pl wrote in
    > czy jest tam mozliwosc wystawienia zipa tak by mozna podac do niego
    > bezposredniegoo linka http://costamcostam/costam.zip

    Konto www - dodatek do poczty na Interia.pl.
    Skoro przyzwyczailes sie do Webparku - wyprobuj http://orangespace.pl -
    nastepce tejze uslugi.
    Zostaje tez http://republika.onet.pl

    Pamietaj tylko, ze czesto bezplatne hostingi www kasuja konta za
    hotlinkowanie (linkowanie do pliku z zewnetrznej strony) badz tez konta bez
    strony www, z samymi plikami. Odradzam dlatego "wielkopojemne" uslugi z
    mnogoscia funkcji (PHP, MySQL), ktorych administratorzy sa na ogol
    wyczuleni na to.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2011-08-15 08:01:53
    Od: Diaboł <d...@o...eu>

    Normalne, że https://sites.google.com/

  • 10. Data: 2011-08-15 13:36:27
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    zlotowinfo wrote in <news:j22js2$g5$1@inews.gazeta.pl>
    > nie wiem skąd wytrzasnąłeś takiego chomika, ale to bezsensu strona

    IMHO to jedna z najciekawszych uslug przechowywania plikow na rynku, ale
    tylko do waskich zastosowan.
    Istnieje od kilku lat, pewnie dobrze prosperuje dzieki "skladkom" od
    nieporadnych uzytkownikow, ktorzy nie zorientowali sie, ze te same dane
    znajda gdzie indziej... za darmo. Raczej nie zaniecha dzialalnosci w
    najblizszym czasie.

    Nie ma limitu transferu (pod warunkiem pobierania z wlasnego konta),
    wielkosci pojedynczego pliku ani nawet sumarycznej zajetosci dysku.
    Doskonale wiec nadaje sie do backupu danych (oczywiscie wczesniej nalezy je
    bezpiecznie zaszyfrowac).

    Od biedy przydaje sie do udostepniania niewielkich plikow innym, pod
    warunkiem, ze transfer nie przekroczy 50MB/tydzien. Placenie za ich uslugi
    jest juz jednak chore.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info