  • 11. Data: 2011-08-21 18:37:16
    Temat: Re: iterakcja z użytkownikiem
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    > myślisz, że nie byłem na tej stronie?
    > wpisz w ctrl+f " onselect" albo "onchange"...

    Ech.... Punkt 1.5.6

  • 12. Data: 2011-08-21 18:39:49
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    > przepraszam, ale nadal nie rozumiem jak tworzy się przy pomocy css takie
    > witryny (nie moja):
    > http://allegro.pl/amd-phenom-ii-x2-565-black-edition
    -rev-c3-fv-wwa-i1760697846.html

    http://kurs.browsehappy.pl/CSS/Pozycjonowanie

  • 13. Data: 2011-08-21 20:39:03
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    > nie czytam tych kursów bo w nich niewiele jest, gdzie na przykład jest
    > opis onselect, onchange? na stronie W3C też słowem nie ma o listach
    > wybieranych....

    1. Czy poszukałeś cokolwiek w Google?
    2. Czy zrobiłeś sobie jakiś przykład? Wystaw go do publicznej
    wiadomości, a wtedy będzie można sprawdzić czy idziesz dobry tropem.

    Problem z Tobą polega na tym, że kompletnie ignorujesz rady, które Ci
    się podsyła. Nie zaglądasz, nie czytasz i wszyscy mają wiedzieć o co
    Tobie chodzi. Tak to nie zadziała w usenecie. Opisz dokładnie problem,
    zrób przykład w sieci i napisz co chcesz osiągnąć. Tak będzie znacznie
    lepiej.

    --
    Peter

  • 14. Data: 2011-08-21 21:01:01
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    niedziela, 21 sierpnia 2011 19:02 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) identifikator: 20110701:

    > http://allegro.pl/amd-phenom-ii-x2-565-black-edition
    -rev-c3-fv-wwa-
    i1760697846.html
    > czy to jest float? relative? czy absolute? czy Ktoś może mi podpowiedzieć?

    http://lmgtfy.com/?q=css+three+columns

    Dzisiaj takie rzeczy można osiągnąć minimalnym nakładem pracy stosując
    display: table, o ile komuś nie zależy na kompatybilności ze starymi
    przeglądarkami.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 15. Data: 2011-08-22 15:54:49
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a jak przy pomocy float osiągnąć coś takiego:

    ------------ ----------
    | | | |
    | | | |
    | | | |
    ------------ ----------
    ----------
    | |
    | |
    | |
    ---------

    ?

  • 16. Data: 2011-08-22 16:16:35
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > ------------ ----------
    > | | | |
    > | | | |
    > | | | |
    > ------------ ----------
    > ----------
    > | |
    > | |
    > | |
    > ---------

    może te dwa prostokąty z prawej umieścić w jednym divie?

  • 17. Data: 2011-08-22 17:24:53
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Ech.... Punkt 1.5.6

    takiego punktu nie ma w tym opisie...
    to znaczy 1.6.5?
    jest coś o change, nie onchange...

  • 18. Data: 2011-08-22 20:53:59
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    > takiego punktu nie ma w tym opisie...
    > to znaczy 1.6.5?
    > jest coś o change, nie onchange...

    A Google nie zwraca żadnych wyników na słowa "form onchange event"?

    --
    Peter

  • 19. Data: 2011-08-23 08:39:28
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > A Google nie zwraca żadnych wyników na słowa "form onchange event"?

    no wiesz, skoro na W3C nie ma, to skąd ja mam wiedzieć czego szukać, gdyby
    mi kolega wyżej nie powiedział to bym nie znalazł...

  • 20. Data: 2011-08-23 09:19:50
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a widzieliście to:
    http://areajdm.pl/

    jak to może być zrobione, to nie jest we flashu...