  • 1. Data: 2011-08-14 18:24:41
    Temat: domeny za darmo - gdzie haczyk?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Na czym polega haczyk w ofertach za darmo, albo po obnizonej cene? Czy
    jestem zmuszany do przedluzania rezerwacji w tej samej firmie tylko juz po
    odpowiednio wysokiej cenie?

    TIA

    Ghost

  • 2. Data: 2011-08-14 19:09:45
    Temat: Re: domeny za darmo - gdzie haczyk?
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 14-08-2011 20:24 Ghost napisał:
> [...]
    >
    > Na czym polega haczyk w ofertach za darmo, albo po obnizonej cene? Czy
    > jestem zmuszany do przedluzania rezerwacji w tej samej firmie tylko juz

    Najczęściej. Ja nie spotkałem innej "promocji" ;)

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 3. Data: 2011-08-18 12:36:58
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Wojtek Gapiński napisał:

    > Najczęściej. Ja nie spotkałem innej "promocji" ;)

    Jakby nie bylo przewaznie jest to wersja "2 lata w cenie 1 roku" ;)