  • 1. Data: 2011-08-20 16:43:44
    Temat: iterakcja z użytkownikiem
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    gdzie szukać informacji jak z poziomu JS reagować na różne zdarzenia na
    stronie (niebanalne, jak na przykład wybranie opcji z tabeli do wyboru - nie
    wiem jak to się nazywa)?

  • 2. Data: 2011-08-20 18:30:08
    Temat: Re: iterakcja z użytkownikiem
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > stronie (niebanalne, jak na przykład wybranie opcji z tabeli do wyboru -
    > nie wiem jak to się nazywa)?

    to się chyba nazywa lista rozwijana, jak zareagować JS gdy user coś
    wybierze?

  • 3. Data: 2011-08-20 19:29:32
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > to się chyba nazywa lista rozwijana, jak zareagować JS gdy user coś
    > wybierze?

    nie mogę tego znaleźć w DOM...

  • 4. Data: 2011-08-20 20:55:34
    Od: desertman <d...@p...onet.pl>

    > nie mogę tego znaleźć w DOM...

    np. zdarzenia onselect, onchange

  • 5. Data: 2011-08-21 11:48:51
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    > gdzie szukać informacji jak z poziomu JS reagować na różne zdarzenia na
    > stronie (niebanalne, jak na przykład wybranie opcji z tabeli do wyboru -
    > nie wiem jak to się nazywa)?

    Nie tak dawno dostałeś link do przyzwoitego kursu. Kurde (żeby nie
    wyrazić się bardziej dosadnie), są tam podstawy, których potrzebujesz:

    http://kurs.browsehappy.pl/JavaScript/Zdarzenia

    --
    Peter

  • 6. Data: 2011-08-21 13:30:07
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > http://kurs.browsehappy.pl/JavaScript/Zdarzenia

    nie czytam tych kursów bo w nich niewiele jest, gdzie na przykład jest opis
    onselect, onchange? na stronie W3C też słowem nie ma o listach
    wybieranych....

  • 7. Data: 2011-08-21 16:53:28
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    > nie czytam tych kursów bo w nich niewiele jest, gdzie na przykład jest
    > opis onselect, onchange? na stronie W3C też słowem nie ma o listach
    > wybieranych....

    No przeciez na podanej stronie masz na samej gorze link.
    Lopatologicznie: http://www.w3.org/TR/DOM-Level-2-Events/events.html

  • 8. Data: 2011-08-21 17:00:37
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Lopatologicznie: http://www.w3.org/TR/DOM-Level-2-Events/events.html

    myślisz, że nie byłem na tej stronie?
    wpisz w ctrl+f " onselect" albo "onchange"...

  • 9. Data: 2011-08-21 17:02:53
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    przepraszam, ale nadal nie rozumiem jak tworzy się przy pomocy css takie
    witryny (nie moja):
    http://allegro.pl/amd-phenom-ii-x2-565-black-edition
    -rev-c3-fv-wwa-i1760697846.html
    czy to jest float? relative? czy absolute? czy Ktoś może mi podpowiedzieć?

  • 10. Data: 2011-08-21 17:07:46
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    niedziela, 21 sierpnia 2011 15:30 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) identifikator: 20110701:

    > nie czytam tych kursów bo w nich niewiele jest

    Skąd możesz wiedzieć co w nich jest, skoro ich nie czytasz?
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski