  • 1. Data: 2010-09-08 08:32:21
    Temat: itaktak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ktos zauwazyl klopoty z internetowym BOK ?

    Pierwsze haslo przyszlo wielominutowym opoznieniem i sie oczywiscie
    przeterminowalo, nastepne tylko dwie minuty, informacji o pakietach
    brak ..

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-09-08 13:32:21
    Temat: Re: itaktak
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-09-08 10:32:

    > ktos zauwazyl klopoty z internetowym BOK ?
    >
    > Pierwsze haslo przyszlo wielominutowym opoznieniem i sie oczywiscie
    > przeterminowalo, nastepne tylko dwie minuty, informacji o pakietach brak ..
    może wreszcie ta gów...\\\"nie dbająca o klientów" sieć upadnie ;]

    Paweł

  • 3. Data: 2010-09-09 14:28:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w
    > W odpowiedzi na maila od J.F.

    > może wreszcie ta gów...\\\"nie dbająca o klientów" sieć upadnie
    > ;]

    No wiesz, jedna zauwazona wpadka na pare lat - kazdemu moze sie
    zdarzyc.

    Ale powoli wraca do formy, zbyt powoli :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-09-09 21:16:28
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-09-09 16:28:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w

    > No wiesz, jedna zauwazona wpadka na pare lat - kazdemu moze sie zdarzyc.
    hehehe... jedna? mam jeszcze reklamacje z marca... nierozpatrzone <rotfl>

    > Ale powoli wraca do formy, zbyt powoli :-)
    dla mnie już może wracać do końca życia... ich lub mojego... co nastąpi
    wcześniej ;)

    Paweł

  • 5. Data: 2010-09-09 21:25:51
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 08.09.2010 10:32, J.F. wrote:

    > ktos zauwazyl klopoty z internetowym BOK ?
    >
    > Pierwsze haslo przyszlo wielominutowym opoznieniem i sie oczywiscie
    > przeterminowalo, nastepne tylko dwie minuty, informacji o pakietach brak ..

    Przez cały sierpień iTakTak (Heyah Samoobsługa też) działał w trybie
    podglądu. Każda modyfikacja dawała komunikat "Wystąpił błąd. Proszę
    spróbować później." Dopiero po napisaniu do BOA wyłączyli "Już jestem".