  • 61. Data: 2010-09-19 16:46:32
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 19-09-2010 18:40, Kotlecik Mielony pisze:

    > sprawdz dobrze bo z tego cop pamietam to ostatnim czasy wlasni ena
    > grupie marudza ze im era za polaczenia do play osobno kasuje mimo ze
    > maja kase w ramach abonamentu.

    Szczerze mówiąc mało mnie to interesuje. Widocznie żaden z moich
    kontrahentów nie jest klientem PLAY, gdyż przeglądając bilingi i faktury
    nie natrafiłem na dodatkowe opłaty naliczone za połączenia do tej sieci.

  • 62. Data: 2010-09-19 16:54:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 18:43, WAM pisze:

    > To znaczy że wlicza koszty tego kogoś do cen towarów/usług. A zatgem
    > to nie "Firmę stać" tylko "klienta stać".

    Jeśli firma może "wliczyć" coś do ceny, czyli może to sprzedać po
    wyższej cenie, to powinna tak zrobić bez względu na to, czy potem ten
    zysk przeznaczy na pracownika, czy na wczasy dla szefa na Malediwach.

    > Albo dowiedzieć się że ta sprawa będzie do załatwienia jak szef wróci.

    Albo.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2010-09-19 16:55:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 18:18, Kotlecik Mielony pisze:

    > jestes tego pewny? :
    > http://www.era.pl/pl/biznes/telefon_stacjonarny/era_
    firmowa/ef_cennik

    To jeszcze nie jest na tyle popularne, aby wpływało jakoś istotnie na
    generalne podejście do odbioru posiadania telefonu stacjonarnego.

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2010-09-19 16:55:35
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-19 18:46, CUT_INZ pisze:

    > Szczerze mówiąc mało mnie to interesuje. Widocznie żaden z moich
    > kontrahentów nie jest klientem PLAY, gdyż przeglądając bilingi i faktury
    > nie natrafiłem na dodatkowe opłaty naliczone za połączenia do tej sieci.

    tak czy siak mozna odczuwac niesmak majac swiadomosc ze za cos dodatkowo
    trzeba placic.

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 65. Data: 2010-09-19 18:01:05
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-09-19 10:47, tl wrote:

    > Do tej pory sądziłem, że stawki wymysla ta sieć której płacisz na jej
    > rachunek bankowy, a nie konkurencja albo urząd.

    Dlatego poproszono cię, abyś doczytał. Świat nie opera się na "sądziłam,
    że"...

    TG

  • 66. Data: 2010-09-19 19:36:19
    Od: "wk" <j...@...bazin>

> [...]
    >
    > Telefon stacjonarny zazwyczaj oznacza pewną stabilizację. Jak firma
    > zaczyna bankrutować, to najszybciej pozbywa się lokalizacji i właśnie
    > numeru stacjonarnego. Kolejnych naiwnych, którzy mimo postępujących oznak
    > zdziadzienia firmy, chcą jej jeszcze cokolwiek powierzać,
    > właściciel-bankrut przyjmuje na komórce. Często w Playu, bo taniej.
    >
    > Są oczywiście wyjątki - jacyś specjaliści-freelancerzy, którzy z
    > definicji nie potrzebują biura i są mobilni. Czym innym jest jednak firma
    > dostępna tylko pod komórką, a czym innym konkretny specjalista.

    Nie dorabiaj do taniosci Playa teorii, ze korzystaja z niego sami bankruci i
    kombinatorzy.
    W kazdej sieci mozna znalezc tanie abonamenty czy prepaidy. Np. w Orange POP
    jest "1000 minut na zawolanie" za 10zl.
    Co do "solidnosci" i prestiżu firm z numerem stacjonarnym:
    Taki numer stacjonarny w Freeconet (VOIP) kosztuje 1zl/mies i moze dzialac
    na radiowce za 15zl...

    Wiec dalej uwazam ze nie ma co patrzec czy firma ma stacjonarke czy nie ma.
    A wiadomo ze wiekszosc ma. Nawet te 1-osobowe przepisuja telefon domowy na
    firme zeby go odliczac.
    Dzwonisz a tu odbiera tesciowa pana prezesa :))

    pozdrawiam,
    wk

  • 67. Data: 2010-09-19 19:40:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-19 21:36, wk pisze:

> [...]
    > domowy na firme zeby go odliczac.
    > Dzwonisz a tu odbiera tesciowa pana prezesa :))

    Tak, większość ma. Jeśli natomiast *firma* (a nie
    specjalista-freelancer) telefonu nie ma, to też pewne wniosku można na
    tej podstawie wyciągnąć. Często prawdziwe.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2010-09-19 20:05:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 15:52:07 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Dodzwonisz
    > się do obecnych "firm" aby o coś zapytać?

    No a ba.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 69. Data: 2010-09-19 21:11:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Sep 2010 10:47:49 +0200, tl wrote:

    >Do tej pory sądziłem, że stawki wymysla ta sieć której płacisz na jej
    >rachunek bankowy, a nie konkurencja albo urząd.

    Sprawa jest bardziej skomplikowana - UKE nad tym czuwa, wyznacza
    limity, programy, zatwierdza, decyduje ..

    J.

  • 70. Data: 2010-09-19 21:20:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-09-2010 o 16:12:33 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > To dowód na brak wyższości stacjonarnego nad komórką?

    No widzisz, ja w toku naszej dyskusji, nie rozgraniczam w aspekcie
    wyższości. Myślę, że przynajmniej mniej a już na pewno przed tym się
    bronię. Bo to Ty piszesz o wyższości i że porządna firma to też i
    stacjonarne telefony. Pytałeś o firmę z sukcesem.

    Myślę, że niedługo już całkowicie, a teraz coraz więcej, mamy tą
    przyjemność do niezajmowania się nad numerologią, a po prostu dzwonimy,
    przyjemność bo i wolność, bez rozgraniczeń - stacjonarny, komórkowy,
    prefiksy, trele morele, po co to nam? Memory find Siara i wszystko jasne
    ;))

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?