  • Data: 2012-10-24 00:35:12
    Temat: Re: iskra
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-15 19:05, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie.

    > Znaczy nie napisałeś że 90-95% kierowców przegrywa w sądzie?
    > No to napisz co chciałeś powiedzieć tak naprawdę....

    Powtórzę:

    "Problem polega na tym, że w 90-95% gdy zachowane są wszystkie warunki z
    instrukcji obsługi jest i na tej podstawie sądu uznają, że urządzenie ma
    legalizację i skazują kierowcę. Są metody na wygranie z nimi, ale to
    bardzo trudne."

    Czytać ze zrozumieniem nie umiesz? Problem z Iskrą polega na tym, że
    przy zachowaniu wszystkich warunków z instrukcji obsługi urządzenie w
    około 90-95% pokazuje poprawna prędkość. Na tej podstawie sądy
    (zazwyczaj jak domniemam) uznają, że pomiar był dokonany poprawnie. Bo
    urządzenia posiada legalizację, jednak jak pokazuje praktyka (chociażby
    moja, choć nie tylko) można wygrać. Ja od jakiegoś czasu z założenia z
    Iskry mandatów nie przyjmuję i póki co jestem na plus... Na przyszłość
    czytaj powoli. :)