  • Date: Fri, 03 Apr 2009 07:28:55 +0200
    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: ipTV - czy dobre kodowanie ?

    jerzyzb pisze:
    > Jeszcze raz to samo. Przepraszam za śmieci.
    >
    > Rozważam zakup telewizji z neostradą. Czy ktokolwiek jest wstanie
    > odpowiedzieć na pytania, na które nie potrafił odpowiedzieć żaden z 3
    > konsultantów w trakcie 100 min rozmowy ?
    > 1. Dlaczego Livebox wymawia się "lajfbox" ?

    bo adoptujemy nazewnictwo angielskie, też za tym nie przepadam

    > 2. Czy oba wyjścia ethernet z tego routera to 100MHz (a może 1GHz) ?

    oba są 100Mbit nie 100MHz

    > 3. Czy do Liveboxa można podłączyć dwa dekodery ?
    > - jeśli nie to czy ograniczenie jest techniczne (np. zbyt mała
    > przepustowość) czy formalne (TPSA nie zezwala)
    > - jeśli formalne to czy można je obejść ?

    nie próbowałem, ale myśle że jest zblokowane, po to by nie kombinować.
    wersja przez sat pewnie też, trzeba sprawdzić po prostu.

    > 4. Jeśli sposób jak w (3) jest niemożliwy to czy jest inny sposób na podłączenie
    dwóch OTV (każdy odbiera inny program) ?

    na pewno 2 dekodery i cardspliter, myśle jakiś GreenEightSystem to
    przeniesie, działa seca, conax to może i viacess ??
    ale nie wiem co idzie przez sieć.

    pawell