  • Data: 2009-04-02 22:27:17
    Temat: Re: ipTV - czy dobre kodowanie ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzyzb" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gr32n6$gcb$1@achot.icm.edu.pl...
    > Jeszcze raz to samo. Przepraszam za śmieci.
    >
    > Rozważam zakup telewizji z neostradą. Czy ktokolwiek jest wstanie
    > odpowiedzieć na pytania, na które nie potrafił odpowiedzieć żaden z 3
    > konsultantów w trakcie 100 min rozmowy ?
    > 1. Dlaczego Livebox wymawia się "lajfbox" ?
    > 2. Czy oba wyjścia ethernet z tego routera to 100MHz (a może 1GHz) ?
    > 3. Czy do Liveboxa można podłączyć dwa dekodery ?

    Dobre pytanie, może poprzez switcha czy liveplug?
    Pytanie czy sygnał nie jest wycięty w przypadku kiedy korzystasz z niego dla
    celów tv.

    > - jeśli nie to czy ograniczenie jest techniczne (np. zbyt mała
    > przepustowość) czy formalne (TPSA nie zezwala)
    > - jeśli formalne to czy można je obejść ?
    > 4. Jeśli sposób jak w (3) jest niemożliwy to czy jest inny sposób na
    > podłączenie dwóch OTV (każdy odbiera inny program) ?

    Pamiętaj że tv + neo jest też via satelita.
    I to może być droga do ominięcia problemu jednego dekodera (karta przełożona
    do innego tunera działa bezproblemowo, więc drugi tuner możesz sobie kupić).
    Gorzej że chyba dwóch aktywnych kart do jednej neo tpsa Ci nie da.

    A nie wiem czy są splittery na viaccess.