eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyinwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem... › Re: inwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem...
  • Date: Sun, 27 Nov 2011 17:09:04 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: inwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem...

    W dniu 26.11.2011 23:43, Tomek Kańka pisze:

    > Pod wieloma większymi sklepami.

    ...i jak oznakowane?

    > Tak. Jak trzeba np. wyjąc dziecko z fotelikiem, albo go w tym foteliku
    > przypiąć, albo jak większe dzieci, to nie mają siły utzrymać drzwi i
    > można uszkodzić sąsiada.

    To jakoś słabo parkujesz... Ja w 5-drzwiowych pojazdach przynajmniej
    jedną parę drzwi mogę otworzyć "do oporu" bez natrafienia na przeszkody
    zewnętrzne.

    > Bo nie mają go z kim zostawić? Albo chcą z nim spędzić trochę czasu, a
    > tu akurat trzeba pojechać do marketu, bo kran cieknie?

    Ta, spędzanie czasu z dzieckiem w markecie budowlanym... Ile razy
    widziałem takie bachory latające po całym terenie i wpadające ludziom
    pod nogi lub koła. A potem lament, że wypadek i szukanie winnych.

    > Nie masz dzieci, uważasz, że od dzieci są kobiety, czy tak sobie
    > trolujesz?

    Nie - mam sąsiadów. I sobie wzajemnie pomagamy.