eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyinwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem... › Re: inwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem...
  • Data: 2011-11-27 20:31:38
    Temat: Re: inwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem...
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ed260a1$1@news.home.net.pl...

    > To jakoś słabo parkujesz... Ja w 5-drzwiowych pojazdach przynajmniej jedną
    > parę drzwi mogę otworzyć "do oporu" bez natrafienia na przeszkody
    > zewnętrzne.

    ROTFL!!! Nie kazdy ma samochod szerokosci malucha. Miejsca parkingowe w
    centrach handlowych sa czesto waskie i czasem parkujac "po krawedzi"
    samochodu obok nie mam za duzo miejsca, zeby wyjsc. A jakbym mial wyjac
    fotelik....

    > Nie - mam sąsiadów. I sobie wzajemnie pomagamy.

    I sasiadka nakarmi piersia dziecko? Czy zdazysz pojechac do sklepu, zrobic
    zakupy i wrocic miedzy karmieniami?
    (wiem, co mowie, bo moja corka sie pospieszyla i urodzila przed wykonczeniem
    swiezo kupionego mieszkania- tez zwiedzala z nami markety budowlane i byla
    karmiona w przerwach zakupow w samochodzie)
    Poza tym - nie wszyscy maja sensownych sasiadow, z ktorymi mozna zostawic,
    nawet starsze, dzieci...

    --
    Axel