eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyinwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem... › Re: inwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem...
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: inwalidzi notorycznie parkujacy na miejscu dla rodzicow z dzieckiem...
    Date: Sun, 27 Nov 2011 12:56:47 +0100

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jat3mr$8et$1@news.onet.pl...

    > Zapomniałeś dodać, że jeszcze będzie rowerzystów rozjeżdżać, jechać na
    > wprost z pasa do skrętu, przejeżdżać na ciemnożółtym, tankować opał do
    > diesla, kapeluszować i szarżować zależnie od tego co Ci się bardziej nie
    > spodoba itd.

    Nie zapomniałem, po prostu tu nie ma analogii.

    >Ogarnij się chłopie, pytanie
    > dotyczyło "sytuacji prawnej"

    Jakie pytanie, czyje?
    Nie odpowiadałem na żadne pytanie, w szczególności Twoje, więc nie widzę
    powodów dla których miałbyć coś ogarniać czy też nie.
    Jeśli nie zrozumiałeś czego dotyczyła moja wypowiedź, to już Twój problem,
    mną sobie gęby nie wycieraj.

    >odpowiedź na tak zadane pytanie może być
    > tylko jedna, tak jedna wersja PoRD obowiązuje.

    Na PORD nie kończy się ani lista przepisów na parkingach prywatnych, anie
    tym bardziej lista zasad które należy przestrzegać, nawet jeśli odwrotna
    sytuacja nie jest karana z tytułu wykroczenia przeciwko PORD.

    Odpowiedź jest rzeczywiście jedna - teoretycznie mogą, bo kary za to nie ma,
    ale nie powinni.