    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: internetowe fotogalerie - mała zagadka ;-)
    Date: Sat, 9 Apr 2011 12:35:14 -0700 (PDT)

    On Apr 9, 3:25 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Dawid Szymin. Polak pochodzenia zydowskiego.
    > przecietny

    > Polak pochodzenia ydowskiego
    > pacykarz
    > beznadziejny

    > efekciarz
    > beznadziejny

    > przecietny (za czasy w ktorych tworzyl)

    > niez y

    > ?

    > zupe nie przeci tny (po prostu)

    > Byliby jedynie mniej amatorscy.

    > Po czesci na pewno.

    > Polska fotografia ma posmak drewna, jest toporna, tak jak polskie malarstwo i
> [...]

    I tu sie z toba zgadzam.
    Wlasnie o tym pochodzeniu mialem zamiar napisac, kiedy pisalem, ze
    Horowitzu napisze pozniej.
    Taki on Polak, jak ze mnie biskup.
    Ciekawe tylko, czemu wszyscy mnie malo nie zagryzli, gdy kiedys
    pisalem o takich polakach i ich slawie za granica?
    Wszystko po czasie wychodzi, ze mialem racje.