  • 1. Data: 2011-05-28 18:02:07
    Temat: internet w komputerze przez telefon
    Od: "Szymon" <s...@o...eu>

    Witam,

    Jak skonfigurowac telefon Nokia E52 i komputer (laptop) aby w komputerze był
    Internet laczacy sie przez telefon? Mam pakiet internetowy w plusie na
    komorke i chcialbym teraz aby telefon byl jak modem dla laptopa. Powiedzieli
    mi w sklepie Plusa, ze na stronie sa potrzebne informacje do takiej
    konfiguracji. Lecz ja jakos nic tam nie znalazlem. Prosze o pomoc.
    ____________
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2011-05-28 18:18:22
    Temat: Re: internet w komputerze przez telefon
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

> [...]
    > takiej konfiguracji. Lecz ja jakos nic tam nie znalazlem. Prosze o pomoc.

    Poczytaj to http://www.nokia.pl/pomoc/produkty-pomoc/nokia-ovi-s
    uite

    Pozdrawiam emarcin

  • 3. Data: 2011-05-28 18:27:59
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-28 20:02, Szymon pisze:
> [...]
    > mi w sklepie Plusa, ze na stronie sa potrzebne informacje do takiej
    > konfiguracji. Lecz ja jakos nic tam nie znalazlem. Prosze o pomoc.

    Masz jakiś program do obsługi bluetootha w swoim laptopie, np. BlueSoleil?

  • 4. Data: 2011-05-28 18:42:42
    Od: "Szymon" <s...@o...eu>

    Pomogla odpowiedz emarcina. Dzieki wielkie!!!:)))
    Lacza sie poprzez "polacz z Internetem (Internet)-dziala wszystko ok. Tylko
    czy oni wtedy beda mi pobierac z tego pakietu co wykupilem? Czy to jest
    pakiet wylacznie na wap? Chociaz to by bylo bez sensu wtedy...
    ____________
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 5. Data: 2011-05-28 21:10:05
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 28 05 2011 20:42, Szymon pisze:
> [...]
    > czy oni wtedy beda mi pobierac z tego pakietu co wykupilem? Czy to jest
    > pakiet wylacznie na wap? Chociaz to by bylo bez sensu wtedy...

    Jaki operator, jaka umowa? Wybacz ale chwilowo grupowa wróżka jest na
    urlopie.....

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 6. Data: 2011-05-28 21:31:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ALEX" napisał:

    > Jaki operator, jaka umowa? Wybacz ale chwilowo grupowa wróżka jest
    > na urlopie.....

    "Mam pakiet internetowy w plusie na komorke".

    JoteR

  • 7. Data: 2011-05-28 21:45:41
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 28 05 2011 23:31, JoteR pisze:

    > "Mam pakiet internetowy w plusie na komorke".

    I jak rozumiem wszyscy na grupie wiedzą co to jest "pakiet internetowy w
    plusie na komórkę" i z czym się to je?
    Ja jakoś nie wiem, zatem zwracam honor.

  • 8. Data: 2011-05-29 08:37:17
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tylko czy oni wtedy beda mi pobierac z tego pakietu co wykupilem? Czy to
    > jest pakiet wylacznie na wap? Chociaz to by bylo bez sensu wtedy...

    Popatrz na to od strony mojej i tysięcy innych użytkowników Usenetu. Ty masz
    problem - my chcemy pomóc. Ty piszesz że "masz pakiet" - my to chwalimy lub
    nie. Ale jakbyś napisał dokładnie jaki to jet pakiet - już byłoby lepiej. Ja
    byłem w podobnej sytuacji mając w Plusie pakiet 25 MB. Wystarczało to na
    niewiele dla Windowsowego telefonu. Mam teraz tel z Androidem i z Acces
    Pointem Wi-Fi. Bardzo miła sprawa dla laptopa na działkę. Odpadają wszelkei
    kable itp. Za parę groszy więcej wziąłem pakiet 500 MB "non-stop", czyli po
    przekroczeniu limitu spada prędkość, ale nie płacisz nic więcej.
    Może to Ciebie zainteresuje - są w Plusie dwa taie pakiety, jeśli chcesz
    któryś z nich włączyć to musisz mieć wyłaczone stare "tradycyjne" pakiety.
    Wszystko zrobisz zdalnie przez E-BOK.

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 9. Data: 2011-05-29 09:27:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ALEX" napisał

    > I jak rozumiem wszyscy na grupie wiedzą co to jest "pakiet internetowy
    > w plusie na komórkę" i z czym się to je?

    Ten cycat wyjaśnia przynajmniej kwestię operatora bez przerywania wróżce
    zasłużonego urlopu.

    JoteR

  • 10. Data: 2011-05-29 09:37:38
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 29 05 2011 11:27, JoteR pisze:

    > Ten cycat wyjaśnia przynajmniej kwestię operatora bez przerywania wróżce
    > zasłużonego urlopu.

    Co jak mniemam zajebiście bardzo dużo do sprawy wniosło.