  • 11. Data: 2009-05-05 07:36:27
    Temat: Re: internet - prawda to ?
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    > qrde

    > mazy

    Podwojne kurde - za pierwszym razem bylo dobrze - marzy.

  • 12. Data: 2009-05-05 07:47:40
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    j...@a...at napisał(a):

    > nie wiesz co to urlop , czy nie wiesz co to internet ?
    > ba ja nie wiem czego nie wiesz .

    Komunizm, socjalizm i kapitalizm umówiły się na spotkanie. Socjalizm
    spóźnił się i się tłumaczy:
    - Stałem w kolejce po mięso.
    Kapitalizm - co to jest kolejka?
    Komunizm - co to jest mięso?

    Tak mi się skojarzyło.

    wer

  • 13. Data: 2009-05-05 07:50:02
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Masz terminal wszysty w dupsko?

  • 14. Data: 2009-05-05 07:58:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > marzy mi sie urlop bez dostepu do internetu

    Nam się też marzy twój długi urlop bez internetu...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-05-05 08:00:14
    Od: j...@a...at

    On 5 Mai, 09:50, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Masz terminal wszysty w dupsko?

    no tak - kapitalizm pyta co to urlop
    a komunizm po co internet?

  • 16. Data: 2009-05-05 08:50:42
    Temat: Re: [ot?] internet - prawda to ?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Jedyna szansa to ta, ze EU jak najszybciej zaryje morda w kryzysie
    > i poszczegolne kraje pokaza gdzie maja "wspolne dobro" ratujac
    > wlasne tylki, dzieki czemu sytuacja wroci do normalnej -
    > wspolpracujacych (i konkurujacych!) suwerennych panstw a nie kolchozu...

    Ale teoretycznie, UE mogła by (gdyby powstała) stać się normalnym
    sprawnym państwem, konkurującym z globalnymi potęgami, na co
    poszczególne państwa członkowskie obecnie szans raczej nie mają.

    Oczywiście, podkreślam: czysto teoretycznie :)

  • 17. Data: 2009-05-05 08:53:49
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Witkowski pisze:

> [...]
    > poszczególne państwa członkowskie obecnie szans raczej nie mają.
    >
    > Oczywiście, podkreślam: czysto teoretycznie :)

    Związek Radziecki też teoretycznie miał szanse konkurować, ale z takim
    bagażem socjalistycznym, jaki dźwiga Unia, to ma równe szanse co ZSRR :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 18. Data: 2009-05-05 09:08:23
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    A ja teoretycznie moglbym byc piekna, mloda spiewaczka operowa.
    Tylko wiele lat cwiczen i jedna operacja ;)

  • 19. Data: 2009-05-05 09:14:08
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > A ja teoretycznie moglbym byc piekna, mloda spiewaczka operowa.
    > Tylko wiele lat cwiczen i jedna operacja ;)

    A biust ? ;)

  • 20. Data: 2009-05-05 09:16:18
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim