  • 11. Data: 2007-02-27 11:15:23
    Temat: Re: instalacja swiatlodowu na duzej odleglosci
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Wasyl wrote:
    > ile TP bierze za dzierzawe studzienki?

    Zerknij do umowy ramowej na dzierżawę kanalizacji TP. OIDP teraz obowiązuje
    stawka podstawowa 160 zł za każde 100m.

    > czy nie robia czasem unikow typu "brak mozliwosci technicznych"?

    Czasem robią. Ale bywa jeszcze gorzej - dają warunki, że niby OK, robisz
    projekt, kupujesz szpulkę z kablem, po czym otwierasz studnię... a tam zonk -
    niedrożna kanalizacja wypchana po brzegi kablami, gdzie żyłki na ryby już nie
    upchniesz.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 12. Data: 2007-03-01 17:30:57
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    Użytkownik "Wasyl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > hej!
    > potrzebuje zrealizowac instalacje podwieszenia swiatlowodu na slupach
    > energetycznych
    > odleglosc ok 1km, swiatelko 12włókien, prawdopodobnie z linka nosna
    > odleglosci miedzy slupami: max 50metrow
    > jak oceniacie koszt takiego przedsiewziecia?
    > czy mozecie polecic jakas firme ktora wykonuje/wykona taka instalacje?
    > z gory dzieki
    > pozdrawiam serdecznie
    > Wasyl

    pogadaj z TKTelekom
    --
    Teodor

  • 13. Data: 2007-03-02 00:50:11
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Teodor napisał:

    > pogadaj z TKTelekom

    Daj namiar na kogoś konkretnego w Poznaniu, takiego, co dużo może.

  • 14. Data: 2007-03-02 13:14:15
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Zerknij do umowy ramowej na dzierżawę kanalizacji TP. OIDP teraz obowiązuje
    > stawka podstawowa 160 zł za każde 100m.

    nie dokonca...

    jest znaczaco taniej zalezy w sumie co chcesz wrzucac.

    jakos z wyliczen mi wychodzilo nawet ~700/2km zakladajac ze wrzucac
    odrazu sam kabel bez oslonowki

    --
    VoMi7

  • 15. Data: 2007-03-02 14:03:01
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    VoMi7 wrote:

    > nie dokonca...
    > jest znaczaco taniej zalezy w sumie co chcesz wrzucac.
    > jakos z wyliczen mi wychodzilo nawet ~700/2km zakladajac ze wrzucac odrazu
    > sam kabel bez oslonowki

    No napisałem przeca, że stawka podstawowa. Stawkę końcową wylicza sie od
    zajętości otworu.

  • 16. Data: 2007-03-02 17:42:01
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Daj namiar na kogoś konkretnego w Poznaniu, takiego, co dużo może.
    proszę bardzo:
    Zakład Telekomunikacji w Poznaniu
    e-mail: h...@t...pl
    Dyrektor Sprzedaży: Jan Czerwiński
    tel.(061) 633 76 54, e-mail: j...@t...pl
    --
    Teodor

  • 17. Data: 2007-03-02 21:45:42
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    To ja jeszcze poprosze o takiego człowieka w Szczecinie, tylko jak
    wklejasz mejla do konkretnej osoby, to wklejaj z nospam zamiast @, bo
    potem Ci ludzie będą niepotrzebnie atakowani przez spamerów...

  • 18. Data: 2007-03-03 17:58:57
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Teodor napisał:
    > proszę bardzo:
    > Zakład Telekomunikacji w Poznaniu

    Dziękuję :-)

  • 19. Data: 2007-03-04 16:32:04
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    Użytkownik "Marek Burzyński" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > To ja jeszcze poprosze o takiego człowieka w Szczecinie, tylko jak
    > wklejasz mejla do konkretnej osoby, to wklejaj z nospam zamiast @, bo
    > potem Ci ludzie będą niepotrzebnie atakowani przez spamerów...

    OK w takim razie dla Wszystkich zainteresowanych link do namiarów na na
    dyrektorów sprzedaży w TKTelekom
    http://www.tktelekom.pl/index.php?id=133&ppid=154
    Zasięg terytorialny zakładów też gdzieś tam był.
    --
    Teodor