    From: "lublex" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: instalacja gazowa - szukam info
    Date: Thu, 8 Apr 2010 20:09:14 +0200

    Możesz poczytać FAQ Elpigazu:

    http://79.190.21.133/ext/?src=/2/list.htm&action=sel
    ect&node=-1

    a całą ich stronę jako źródło informacji też polecam.
    Ja posiadam Elpigaz Elisa i niczego nie muszę wciskać, obserwować itp. Sam
    przełączy się na LPG po zagrzaniu, a na benzynę jak się skończy gaz.
    Wskaźnik w miarę powtarzalny (diody), aczkolwiek jak to przy LPG patrzysz
    głównie ile przejechałeś. Czerwona dioda (rezerwa) zapala się dość dokładnie
    na ok. 50km przed wyczerpaniem gazu (w trasie).
    Co do cen eksploatacji, to przegląd ok. 60 PLN więcej, o droższym
    ubezpieczeniu nie słyszałem. Chyba, że chodzi o AC w związku z większą
    wartością pojazdu. Okresowa wymiana filtrów to ok 50 PLN co 15 kkm. Niekiedy
    regulacja (kalibracja), wgranie nowego softu ok. 100 PLN raz na dwa, trzy
    lata. To tak u mnie.
    Najważniejsze to nie dziadować z kosztami instalacji. Pożądny, sprawdzony
    gazownik i kłopotów z eksploatacją mniej.

    pozdr
    lublex