  • Data: 2010-04-09 02:00:56
    Temat: Re: instalacja gazowa - szukam info
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    P_ablo <o...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Juz chcialem odpisywac ale...
    >
    > Czy Ty to TEN Michal, ktoremu kolega kiedys popsul samochod i ten ktory
    chce
    > wylaczac cylindry w silniku ?

    Ten od popsutego samochodu to ja ;)
    i auto nie było popsute się okazało że od uderzenia w ściane
    czujnik/komp odłączył prawie wszystko - auto działa "naprawa",
    laweta i taksówka była tania.

    a co do wyłączania cylindrów to nie ja - jeszcze ktoś inny -
    poza tym po co je odłączać?, żeby trzęsło na postoju ?

    o instalacjach gazowych wiem już wszystko ;> bo mam gaz 2gen;)
    za to "nowe" kryzysowe auto nie ma szpery ani ESP i mi sie ślizga
    w koleinach na mokrym.

    pozdrawiam!