eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaindolencja pracowników infolinii UKERe: indolencja pracowników infolinii UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
    da.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
    Date: Fri, 31 Jul 2009 14:31:29 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <h4uope$dks$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h4un00$guu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: eis42.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1249044078 13980 83.21.134.42 (31 Jul 2009
    12:41:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jul 2009 12:41:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228729
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
    > Są dwie sprawy ,podziwiam Twoja wiedze ale dopuść ze tam po drugiej
    > stronie są tez ludzie i to młodsi i bardziej niecierpili i oni się uczą w
    > sumie rozmów z klientem.Sam miałem dwa kontakty z Urzędem, jeden
    > telefoniczny i jeden mailowy.Temat mojej skargi był oczywisty,służby
    > pocztowe miały gdzieś moje zażalenia odnośnie pracy poczty, a konkretnie
    > wściekło mnie jak moje przelewy bankowe przyniósł gościu z całkiem innego
    > bloku.Nie bardzo lubię jeśli moje konto bankowe i jego zawartość jest
    > dostępna i tutaj kłania się rzetelność poczty.Służby pocztowe miały w
    > "głębokim' niepoważaniu moje skargi i dopiero UKE "wyprostowało" ten temat
    > i to jest duży plus dla urzędu. Dopuść tez do wiadomości, ze mieć kilku
    > "upierdliwych " klientów i ma się dość i to jeszcze klientów którzy
    > wszystko wiedza najlepiej i proste pytanie, po kiego zawracają d...
    > urzędom.

    Ja rozumiem, ale jeśli ktoś jest wkurzony po rozmowie z poprzednim klientem
    to niech chwile ochłonie, nie odbiera telefonów a nie wyładowywuje swą
    frustrację na mnie bo ja do niego miło i kulturalnie.
    Nie każdy nadaje się (i nikt gonie zmusza) do pracy z ludzmi.
    Ludzie bywają upierdliwi i może ten pracownik być świetnym specjalistą ale w
    innym dziale.
    Jeśli ma odbierać telefony to dobrze by było gdyby umiał się zachować.
    Ja też uważam, że UKE, zwłaszcza pod rzadami Anny Streżyńskiej to najlepiej
    działający urząd centralny w kraju.
    Ale odnioslem wrażenie, że i tu zaczęło się pogarszać.
    Bo nie chodzi o ten jeden przypadek nadętego pana konsultanta ale o kilka
    ostatnich spraw, które załatwili po prostu niewłaściwie.
    A jeszcze do niedawna było super.
    Mam nadzieję że to przypadek po prostu i dalej będzie OK.
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: