    From: "bagno" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ilu naprawilo lampki choinkowe?
    Date: Sat, 25 Dec 2010 09:26:20 +0100

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:d465bf68-7b63-413b-bb66-e4839f85b400@q18g2000vb
    k.googlegroups.com...
    > Licza sie tylko te chinskie. Stare polskie na wkrecane zarowni
    > naprawialo sie latwo.
    >
    > Oswiadczam z duma ze dzis jeden sznur naprawilem. Zrobilem to tylko
    > dlatego ze swiecil od razu po podlaczeniu a przy rozwijaniu zaczal
    > migac i w koncu zgasl. Poswiecilem pol godziny na znalezienie luznej
    > zarowki.
    >
    > Przyznac sie ilu z tych ktorzy sprobowali chnszczyzne naprawic sie
    > udalo a ilu sobie odpuscilo walke dla tych 6-30zl?
    >
    > :)

    Ja naprawialem chyba z 10 kompletów. W jednym musialem wymienic
    troche polamanych oprawek plastikowych. Wyjmowalem je z innego
    kompletu który juz prawie wszystkie zarówki mial rozszabrowane i sie
    okazalo, ze z 50 oprawek z trudem udalo mi sie 10 odzyskac bo to sie
    zrobilo tak kruche, ze mi sie rozsypywalo w rekach.