  • 1. Data: 2014-02-13 23:15:26
    Temat: ile w łapówkach wyjdzie do Kijowa samochodem marki BMW ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    Hej,

    Podobno na Ukrainie zatrzymują polskie samochody i chcą łapówek,
    ile by tego wyszło jak by jechać do Kijowa BMW 7 ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2014-02-13 23:16:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.02.2014 23:15, _Michał pisze:
    > Hej,
    >
    > Podobno na Ukrainie zatrzymują polskie samochody i chcą łapówek,
    > ile by tego wyszło jak by jechać do Kijowa BMW 7 ?

    Na złotówki 200 starczy (wiem z praktyki), ale zamień na hrywny.

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2014-02-13 23:58:43
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-02-13 23:16, anacron wrote:

    > Na złotówki 200 starczy (wiem z praktyki), ale zamień na hrywny.

    lol - sporo coś, ile to zatrzymań jest ?

  • 4. Data: 2014-02-14 00:36:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.02.2014 23:58, _Michał pisze:

    > lol - sporo coś, ile to zatrzymań jest ?

    Trzy w jedną, cztery w drugą w moim przypadku.

    --
    anacron
    aba/

  • 5. Data: 2014-02-14 01:18:29
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Na złotówki 200 starczy (wiem z praktyki), ale zamień na hrywny.

    Tak sobie pomyslalem, ze u nas jak sie chce jechac szybciej, to trzeba
    zaplacic za autostrade. U nich jak sie chce jechac szybciej, to tez
    trzeba zaplacic;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2014-02-14 09:51:39
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-02-13 23:58, _Michał pisze:

    > lol - sporo coś, ile to zatrzymań jest ?

    Nie zapomnij o powrotnym bilecie kolejowym.

  • 7. Data: 2014-02-14 12:39:39
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-13 23:15, _Michał wrote:
    > Hej,
    >
    > Podobno na Ukrainie zatrzymują polskie samochody i chcą łapówek,
    > ile by tego wyszło jak by jechać do Kijowa BMW 7 ?
    >
    > Pozdrawiam!

    na Ukrainie placa tylko Ci co chca sie zlapac - a zwlaszcza na drodze do
    Kijowa z wyzaczonymi strefami policyjnymi.

  • 8. Data: 2014-02-16 13:31:35
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-02-14 09:51, Robson wrote:

    > Nie zapomnij o powrotnym bilecie kolejowym.

    po co mi bilet ?

  • 9. Data: 2014-02-16 13:32:14
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-02-14 12:39, AL wrote:

    > na Ukrainie placa tylko Ci co chca sie zlapac - a zwlaszcza na drodze do
    > Kijowa z wyzaczonymi strefami policyjnymi.

    To jakie są metody na niezapłacenie :) ?

  • 10. Data: 2014-02-16 13:33:15
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2014-02-14 00:36, anacron wrote:

    > Trzy w jedną, cztery w drugą w moim przypadku.

    dzięki!

    wyjazd chyba następny weekend ;) bo zaraz się olimpiada skończy
    a z nią zabawa - Łagrow już zapowiedział ;)