  • Data: 2011-06-07 20:28:49
    Temat: Re: ile pamieci
    Od: DooMiniK <f...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/06/2011 03:04, Q wrote:
    > A inne rzeczy? A wirtualki?
    > Ponizej 8GB bym nie schodzil.
    > Ludziom mniej wymagajacym polecam 4GB.
    > Tym co prawie w ogole nie uzywaja kompa polecam 2GB.
    > Takie czasy - wzystko zrobilo sie ladne, krowiaste i zamulajace...

    Ja byłem zmuszony wsadzić do firmowego peceta 24GB - grzebałem
    się w szkoleniu z migracji SBS2008 do SBS2011,
    dodatkowo z x2 Windows XP + x2 Win7 (wirtualne maszyny).

    Wszystko zależy od użytkownika - na domowym laptopie mam 1.5GB
    z Win7 32bit i wystarcza do wszystkiego (nie gram...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel