  • Data: 2011-06-15 00:46:24
    Temat: Re: ile pamieci [HTML]
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-14 08:30, RadoslawF pisze:

    > Chętnie kupię pod warunkiem że nie są to specjalne wersje do
    > drukarek i faktycznie mają 128MB.
    > No i nie pomyliłaś tych simów z SDRAMem jak ten sprzedający:
    > http://allegro.pl/pamiec-ram-simm-64mb-i-128mb-tanio
    -i1643824373.html

    Mogę jeszcze jutro sprawdzić, wyciągnę z szafy i obejrzę. Kości pamięci
    do komputera chyba jako PC 100. Jedna 128 mb i dwie po 64 mb (chyba) W
    razie czego pieniędzy nie chcę. Chyba, że ewentualnie za przesyłkę
    pocztową. Mam jeszcze do kompletu stację dyskietek z IBM-a, kartę
    dźwiękową Sound Blaster, śrubki i jeszcze jakieś detale.

    --
    animka