  • 21. Data: 2010-06-25 14:07:00
    Temat: Re: ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    >Ale jak się dobrze poszuka, można złapać coś, co spokojnie 2-3 lata
    >pojeździ, a w tym czasie człowiek nauczy się jeździć autem o gabarytach
    >samochodu, a nie wózka na zakupy.

    ..no tak ale w ten sposob myslac to wolalbym teraz kupujac wiekowy samochod
    wybrac np. Fiata Brave z zestawem dodatkowych klamek niz Escorta ze spawarka
    :-) Rozmiarowo to samo co Escort, blachy 100x lepsze, cena podobna, za
    kilka lat powinno byc w takim samym stanie lub b.podobnym co przy zakupie, a
    i cena przez to nie powinna znaczaco zmalec.

    Maciek

  • 22. Data: 2010-06-25 14:09:48
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > b.podobnym co przy zakupie, a i cena przez to nie powinna znaczaco zmalec.

    dokładnie, blachy nie są w bravach jakoś specjalnie dobre ale na tle
    forda wypadają wręcz fenomenalnie.

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-06-25 14:23:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-25 09:52, bagno wrote:
    > Potrzebowałbym jakiś samochód. Wymagania mam takie, że ma się nie psuć co
    > 3 dni, koszty eksploatacji mają nie przekraczać granic zdrowego rozsądku i ma nie
    > być różowy.

    Lanos, choć różowego też już widziałem.

    Ceny części to jakiś żart. Samochód ocynkowany, jesli nie miał dzwona
    lub powodzi nie bedzie gnił. Większość to 1.6 16v więc ma to bardzo
    przyjemny silniczek. Jak obijesz to szkoda Ci nie bedzie. Pali dużo, ale
    w sumie prawie wszystkie sa już pogazowane więc pali mało kasy. Toporny,
    ale na granicy zdrowego rozsądku. Kupisz za bezcen ze względu na różne
    kretyńskie opinie na temat Daewoo. Swojego pchnąłem za 4tyś 2.5 roku temu.

  • 24. Data: 2010-06-25 14:25:15
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 25 Cze, 09:52, "bagno" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Potrzebowałbym jakiś samochód. Wymagania mam takie, że ma się nie psuć co
    > 3 dni, koszty eksploatacji mają nie przekraczać granic zdrowego rozsądku i ma nie
    > być różowy. Prawo jazdy mam dopiero tydzień. Oprócz tego to raczej jest mi
    > wszystko jedno co to będzie (a przynajmniej nic mi do głowy nie przychodzi).
    > Ma to być moje pierwsze auto (no dobra, tak naprawdę to drugie).
    >
    > Ile musi kosztować taki samochód ? Żeby już w momencie kupienia nie był
    > całkiem przegnity i dało się nim po ludzku jeździć.
    >
    > Andrzej

    5 tys to wystarczy na w miarę dobry rower i nie będziesz miał kłopotów

  • 25. Data: 2010-06-25 14:27:57
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Sebastian Biały pisze:
    > Ceny części to jakiś żart. Samochód ocynkowany, jesli nie miał dzwona
    > lub powodzi nie bedzie gnił.

    a zaglądałeś do progu :)? Nie powielajmy mitów. (auto sąsiada nie bite
    bo ma od nowości, nie zalane) progi od środka zjedzone, niedługo wyjdzie
    na wierzch i jaki to ocynk? Czy coś jest dobre czy nie da się ocenić
    zaglądając do profili, oglądając auto z zewnątrz nie można wysnuć
    żadnych miarodajnych wniosków na podstawie oględzin auta z zewnątrz.

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2010-06-25 14:30:22
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    krzysiek82 pisze:
    Czy coś jest dobre czy nie da się ocenić
    > zaglądając do profili, oglądając auto z zewnątrz nie można wysnuć
    > żadnych miarodajnych wniosków na podstawie oględzin auta z zewnątrz.

    trochę zakręciłem wybaczcie :d

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2010-06-25 14:30:38
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    bagno pisze:
    > Ile musi kosztować taki samochód ? Żeby już w momencie kupienia nie był
    > całkiem przegnity i dało się nim po ludzku jeździć.

    Na przykładzie Lanosa bo kupowałem ostatnio:

    - powypadkowy lub zaniedbany z widocznym dużym przebiegiem: 4000-5000zł
    - dobry egzemplarz: 6000-7500zł (zależy jaka wersja)
    - pierwszy przegląd, rozrząd (1.6 16v) z pompą, olej + filtry,
    zawieszenie przód, uszczelka pod deklem, hamulce tył: 1200zł

    --
    kamil d

  • 28. Data: 2010-06-25 14:37:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-25 14:27, krzysiek82 wrote:
    > a zaglądałeś do progu :)?

    Mój znajomy miał Lanosa z 1999 którego rozwalił na drzewie w zeszłym
    roku. Auto było zadbane, choc stało pod chmurką. W wyniku uderzenia mógł
    sobie pooglądać miejsca w samochodzie których normalnie nie można, a
    przywalił zdrowo. Oczywiście wrak skasowany, ale śladów poważnej rdzy
    wewnatrz wraku nie było (tylko rdzawy delikatny nalot). Oczywiście nie
    widac było wszystkiego, ale jak mówi całkiem sporo z jednej strony.
    Właśnie od tego zdarzenia nabrałem szasunku do Daewoo. Po niejednym
    Focusie zostały by po 11 latach same plastiki. Swoja drogą mój tez nie
    okazywał śladow rdzy w jakimkolwiek miejscu, włącznie z upierdliwym
    szukaniem przez kupującego tam, gdzie nie wiedziałem ze można sie w
    ogóle dostać.

  • 29. Data: 2010-06-25 14:41:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Sebastian Biały pisze:
    (tylko rdzawy delikatny nalot).

    Z którego w szybkim tempie pojawi się korozja, niestety proces korozji
    jest nieubłagany jeśli już coś się zacznie to się skończy dziurą.

    --
    krzysiek82

  • 30. Data: 2010-06-25 14:47:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-25 14:41, krzysiek82 wrote:
    > Sebastian Biały pisze:
    > (tylko rdzawy delikatny nalot).
    >
    > Z którego w szybkim tempie pojawi się korozja, niestety proces korozji
    > jest nieubłagany jeśli już coś się zacznie to się skończy dziurą.

    Sugerujesz ze przyłożenie w drzewo zbiegło się idealnie w czasie z
    pojawianiem się rdzawego nalotu? To Ci dopiero zbieg okoliczności!
    Przecież tydzien później miałby dziury w progach!