    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?
    Date: Fri, 25 Jun 2010 14:23:48 +0200

    On 2010-06-25 09:52, bagno wrote:
    > Potrzebowałbym jakiś samochód. Wymagania mam takie, że ma się nie psuć co
    > 3 dni, koszty eksploatacji mają nie przekraczać granic zdrowego rozsądku i ma nie
    > być różowy.

    Lanos, choć różowego też już widziałem.

    Ceny części to jakiś żart. Samochód ocynkowany, jesli nie miał dzwona
    lub powodzi nie bedzie gnił. Większość to 1.6 16v więc ma to bardzo
    przyjemny silniczek. Jak obijesz to szkoda Ci nie bedzie. Pali dużo, ale
    w sumie prawie wszystkie sa już pogazowane więc pali mało kasy. Toporny,
    ale na granicy zdrowego rozsądku. Kupisz za bezcen ze względu na różne
    kretyńskie opinie na temat Daewoo. Swojego pchnąłem za 4tyś 2.5 roku temu.