  • 51. Data: 2009-05-19 06:47:24
    Temat: Re: ile można wlać paliwa pod korek
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    news:gusstf$542$1@wueska.motocykle.org...
    > "Grzybol" <g...@w...pl> wrote
    > Wisi Ci to?
    > Mam Cie dosc durny brzdacu z 30 letnim stazem
    > jestes kozak to zapraszam
    > dostaniesz w ten glupi ryj i sie moze zamkniesz.

    Przyjedz do mnie frajerze. To ja ci zajebie w ryj:-)

    --
    Grzybol

  • 52. Data: 2009-05-19 06:49:28
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> napisał w
    wiadomości news:gusghr$431$1@inews.gazeta.pl...
    > Na dodatek frajerski prymityw. U mnie już w odpowiednim miejscu się
    > znajduje. Gorąco rekomenduję to samo.
    > I nie wyciągać proszę.

    Ty pedale jebany. Prymitywie pierdolony.

    --
    Grzybol

  • 53. Data: 2009-05-19 07:00:56
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote

    > Przyjedz do mnie frajerze. To ja ci zajebie w ryj:-)

    a wojsko?
    --
    SAJ

  • 54. Data: 2009-05-19 07:12:57
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> napisał w
    > wiadomości news:gusghr$431$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Ty pedale jebany. Prymitywie pierdolony.
    "Inzynier z dwoma fakultetami"
    ROTFL

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 55. Data: 2009-05-19 09:07:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > "Inzynier z dwoma fakultetami"
    > ROTFL

    Hehe, nieźle nie? Też mi się podobało. Pedale.

    --
    Grzybol

  • 56. Data: 2009-05-19 09:46:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote
    >
    > Skad, ze stary? bo sie pochwalil raz ze 25 motocykli mial w ciagu 30 lat?
    > ???

    no

    > nie dajmy sie zwariowac gildorku
    > jakis szczaw co mial okazje postac kolo motocykla
    > na stacji benzynowej jak jego stary poszedl sie wysikac
    > Jezus tez podobno 3 bochenkami i co...?

    a nie wiem. co było z tym Jezusem?

    --
    gildor