  • 21. Data: 2009-05-13 20:03:29
    Temat: Re: ile można wlać paliwa pod korek
    Od: yos <k...@g...com>

    On 13 Maj, 20:57, a...@g...com wrote:

    > Do mojego czarnego wchodzi 23, wiec? ;-)

    Przemalowany. :)

    --
    yos

  • 22. Data: 2009-05-13 20:42:04
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-05-13 22:03, yos napisał (a)::

    > Przemalowany. :)

    Na pewno nie z czerwonego. W świętym mieście zatankowałem 25l.

    --
    MiT

  • 23. Data: 2009-05-13 21:01:24
    Od: yos <k...@g...com>

    On 13 Maj, 22:42, MiT <m...@g...pl> wrote:

    > Na pewno nie z czerwonego. W świętym mieście zatankowałem 25l.

    Chrzczone wodą. Święconą.

    --
    yos

  • 24. Data: 2009-05-13 21:58:41
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 13 May 2009 22:42:04 +0200, MiT
    <m...@g...pl> wrote:

    >W świętym mieście zatankowałem 25l.

    Musi paliwo chrzczone było :P

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 25. Data: 2009-05-13 22:29:09
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > trza było kupić niebieski. wlezie 19

    a jak go przemaluje??? :)
    ale nie... bo bede musiał ubranie zmienić :/

  • 26. Data: 2009-05-13 22:30:48
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "MiT" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno nie z czerwonego. W świętym mieście zatankowałem 25l.

    [powaga]
    no wiesz, ja do 5L baniaczka tankowałem już 5,25L na innej stacji ledwo
    wlazło 5, na kolejnej udało mi się 5,7 wlać :O
    nieźle oszukują na tych stacjach
    [/powaga]

  • 27. Data: 2009-05-14 07:26:19
    Od: rg <r...@g...com>

    Po tankowaniu trzeba motocykl wziąć na ręce i położyć sobie na
    ramieniu - wtedy mu się odbije i może trochę ulać. Wtedy postawić na
    ziemi i dotankować.

  • 28. Data: 2009-05-14 10:02:23
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    metalbeast pisze:

    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a jak go przemaluje??? :)

    pendzlem. a jak nie do daj to takiemu jednemu tu. zrobi to za frajer.

    > ale nie... bo bede musiał ubranie zmienić :/

    moze wyprac wystarczy?

    --
    gildor
    9'99

  • 29. Data: 2009-05-14 10:10:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:

    > pendzlem. a jak nie do daj to takiemu jednemu tu. zrobi to za frajer.

    o przypomniał mi się ten... za frajer. Grzybol. Grzybol Ci pomaluje.

    --
    gildor
    9'99

  • 30. Data: 2009-05-14 21:10:02
    Od: MiT <m...@g...pl>

    W dniu 2009-05-13 23:58, Eskimos napisał (a)::

    > Musi paliwo chrzczone było :P
    Człowieku małej Wiary. To nie były chrzciny.
    To był cud.

    --
    MiT
    "Łóżko to nie motocykiel, nikt nie zginie" (c) Kaźmirz P.