  • 1. Data: 2014-12-30 20:13:00
    Temat: ile kosztuje zamek centralny
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy może mi Ktos powiedzieć ile kosztuje (całkowity koszt) założenie
    centralnego do golfa 4?

    no i czy warto - czy jeśli zamek zamarznie to otworzę, czy nie
    koniecznie? bo może nie warto?

  • 2. Data: 2014-12-30 20:39:34
    Temat: Re: ile kosztuje zamek centralny
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > czy może mi Ktos powiedzieć ile kosztuje (całkowity koszt) założenie
    > centralnego do golfa 4?
    >
    > no i czy warto - czy jeśli zamek zamarznie to otworzę, czy nie
    > koniecznie? bo może nie warto?
    Koszt zakupu zamka centralnego zaczyna się od 69,99 zł
    http://allegro.pl/uniwersalny-zamek-centralny-na-pil
    ota-4-drzwi-blow-i4890503004.html
    do tego dochodzi montaż. Tutaj koszt jest od kilku zł do kilkuset.
    Co do smarowania zamka żeby nie zamarzł, to spokojnie możesz użyć WD40,
    albo smaru teflonowego:
    http://www.boll.pl/produkty-techniczne-5/boll-smar-t
    eflonowy-193
    Ja osobiście nie widzę nic złego w smarowaniu zamków rzadkim olejem.
    Mimo obiegowej opinii, żeby zamków nie smarować mi się jeszcze nie
    zdarzyło aby coś z zamkami było nie tak mimo, że smaruję od lat.
    Jacek

    PS
    nakarmiłem trolla?

  • 3. Data: 2014-12-30 21:00:04
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 20:13:03 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > czy może mi Ktos powiedzieć ile kosztuje (całkowity koszt) założenie
    > centralnego do golfa 4?
    >
    > no i czy warto - czy jeśli zamek zamarznie to otworzę, czy nie
    > koniecznie? bo może nie warto?

    Zamki centralne to wymysł po/eu. Polak patriota to skobelek i kłódkę powinien mieć.

  • 4. Data: 2014-12-30 21:48:51
    Temat: Re: ile kosztuje ... kłódka nie dla głupka.
    Od: "Jankol" <b...@w...pl>

    ps.com...
> [...]
    > centralnego do golfa 4?
    >
    > no i czy warto - czy jeśli zamek zamarznie to otworzę, czy nie
    ============================
    Zamki centralne to wymysł po/eu. Polak patriota to skobelek i kłódkę powinien mieć.
    =======================
    Kłódka ???? - to zbyt skomplikowane dla głupka.

  • 5. Data: 2014-12-30 22:51:11
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2014-12-30 o 21:00, k...@g...com pisze:

    > Zamki centralne to wymysł po/eu. Polak patriota to skobelek i kłódkę powinien mieć.

    albo zasófke ;)

    --
    sandman

  • 6. Data: 2014-12-31 11:41:24
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 30 Dec 2014 20:39:34 +0100
    Jacek <k...@a...com> wrote:

    > Mimo obiegowej opinii, żeby zamków nie smarować mi się jeszcze nie
    > zdarzyło aby coś z zamkami było nie tak mimo, że smaruję od lat.

    Mi się zdarzyło od niesmarowania i nieużywania :) Przestał się otwierać
    z kluczyka, co było dość niefortunne jak padł aku któregoś razu ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 7. Data: 2014-12-31 12:04:46
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]

    Mi się zdarzyło od niesmarowania i nieużywania :) Przestał się otwierać
    z kluczyka, co było dość niefortunne jak padł aku któregoś razu ;)
    ---------

    Tez tak mialem, na szczescie pod reka byl wd40 :)

  • 8. Data: 2015-01-02 11:50:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    trochę źle napisałem, w moim golfie mam centralny zamek,
    jak któreś drzwi zamykam to się zamykają wszystkie - czy można kupić
    samego pilota do tego centralnego? jak to jest? i jak cenowo?

  • 9. Data: 2015-01-02 14:35:35
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-01-02 11:50, platformowe głupki pisze:
    > trochę źle napisałem, w moim golfie mam centralny zamek,
    > jak któreś drzwi zamykam to się zamykają wszystkie - czy można kupić
    > samego pilota do tego centralnego? jak to jest? i jak cenowo?

    najprościej pewnie będzie kupić jakąkolwiek centralkę alarmową (może są
    dedykowane tylko do centralnego zamka) i podłączyć wyłącznie sterowanie
    zamkiem (jak dobrze kojarzę to tylko na jeden przewód trzeba podać masę
    czy plusa- trzeba rozebrać plastiki przy lewym bucie kierowcy, podpiąć
    próbówkę z jednej strony do masy i drugą stroną po kolei wbijać ją w
    przewody, powinno coś drgnąć jak się obwód przez próbówkę zamknie, ew.
    czynność powtórzyć ze stałym plusem)
    koszt pewnie kilkadziesiąt, maks stokilkadziesiąt zł

    Łukasz

  • 10. Data: 2015-01-02 19:13:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:m85t5e$qbr$1@node2.news.atman.pl...
    > trochę źle napisałem, w moim golfie mam centralny zamek,
    > jak któreś drzwi zamykam to się zamykają wszystkie - czy można kupić
    > samego pilota do tego centralnego? jak to jest? i jak cenowo?

    Pilot fabryczny VW czy innej firmy?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba