  • Data: 2011-02-25 13:56:45
    Temat: Re: ile cykli ładowania średnio wytrzymują baterie ?
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-02-2011 o 21:17 Radosław Sokół napisał na pl.comp.pecet:

    > Cykle to nie wszystko. Baterie Li-Ion nie lubią być podgrze-
    > wane (a więc biada tym, co trzymają komputer na kolanach lub
    > obciążają intensywnie CPU) oraz w wysokim stopniu naładowane
    > (co szkodzi bateriom tych, którzy pracują bardzo dużo na za-
    > silaniu sieciowym bez wyjmowania baterii lub lubią ładować
    > często baterię do pełna).

    Właśnie robię wszystko dokładnie tak, jak piszesz :) Dodam
    jeszcze, że jeśli używam baterii to do pełnego rozładowania.
    Zresztą nawet producent nakazuje przechowywać baterię
    całkowicie rozładowaną.
    Skutkuje to tym, że po przeszło dwóch latach pokazuje mi
    zużycie baterii 13% i z obserwacji wynika, że rzeczywiście tak
    jest.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail