eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyile autko pali na wolnych obrotach?Re: ile autko pali na wolnych obrotach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ile autko pali na wolnych obrotach?
    Date: Mon, 8 Jan 2018 18:32:58 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <p312jq$ngh$1@dont-email.me>
    References: <p30m5m$2it$1@dont-email.me>
    <95l02fccw7sc$.1vxmfihusfozb$.dlg@40tude.net>
    <p30pti$u91$2@dont-email.me> <p30r5h$fa5$2@node2.news.atman.pl>
    <p30sai$fho$2@dont-email.me>
    <15xmjrheqowzx$.1budau4z0y9nb$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 9 Jan 2018 00:32:58 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="bfa296388a92c9238183f4d8fb52b157";
    logging-data="24081";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+T+WRccGZrFC9+mGCVE0Ao"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <15xmjrheqowzx$.1budau4z0y9nb$.dlg@40tude.net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:QzcnY11AWijs5hZO9W4vJIqezKo=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622095
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    news:15xmjrheqowzx$.1budau4z0y9nb$.dlg@40tude.net...
    >> No ale przeciez to smarowanie nie znika natychmiast po wyłaczeniu
    >> silnika.
    >> Olej tam jest i potrwa to troche zanim scieknie czy sie wypali...
    >
    > Problem jest inny - turbina podczas nawet niewysilonej pracy ma
    > temperaturę
    > znacznie przekraczającą maksymalną dopuszalną dla oleju.
    > Podczas pracy silnika olej w niej przebywa zbyt krótko żeby się przegrzać
    > więc problemu nie ma.

    Rozumiem.

    > Ale jak silnik się zatrzymuje, olej w turbinie też się zatrzymuje i wtedy
    > przez dłuższy czas zostanie poddany działaniu temperatury przekraczającej
    > jego maksimum pracy, co z tego co czytałem powoduje jego odparowanie i
    > zostawienie jakiś frakcji stałych.
    > Które z kolei powodują że przy uruchomieniu silnika turbina zaczyna od
    > ruszenia na sucho nim się zdąży przepłukać łożysko.

    :-)

    >> To tak jak z silnikiem ze mozesz sporo jeszzcze przejechac po awarii
    >> miski
    >> olejowej zanim go zatrzesz.
    >
    > Zależy co jest dla kogo sporo.
    > Ja ujechałem jakieś 2km ale jadąc szybko i silnik do huty.
    > A tam nawet nie to że olej wyleciał, a smok się zatkał.
    >
    >
    > Ci na YT którzy pokazują jakieś tam odległości robione bez oleju, to chyba
    > nie mają tak zupełnie sucho w układzie.
    > Jak ktoś nie urwie dna miski, to moim zdaniem smok po prostu przez długi
    > czas coś tam zsiorbie spływającego oleju i dlatego czasami uda się
    > przejechać trochę dalej (pod warunkiem że spokojnie i bez nadmiernego
    > obciążania) na niewielkiej ilości oleju.

    https://www.youtube.com/watch?v=3WLOccckJ5o

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: