eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz, › Re: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz,pl.regionalne.krakow
    Date: Sat, 20 Oct 2012 09:14:36 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,

    On Sat, 20 Oct 2012, Excite wrote:

    > To się nazywa biurokracja, tak jest w przepisach to tak się muszą włączać
    > i tyle. Nawet jak to sensu nie ma to ważne że jest na to papier i do papieru
    > trzeba się stosować. Zielona strzałka gaśnie tylko po to aby zaświeciło się
    > zielone,

    Dotąd nie mam pytań.

    > a pojazdy muszą się zatrzymać. Paliwko leci w atmosferę, sprzęgło
    > się zużywa,

    A co w tej kwestii zmienia krótkotrwałe (o ile jest krótkotrwałe)
    wyłączenie strzałki, skoro samochody *i tak* "muszą" się zatrzymać?
    (znaczy "powinny w rozumieniu prawa").

    > czas się marnuje,

    Fakt (o czas zgaśnięcia strzałki), wcale nie twierdzę że w tym
    jest jakaś logika.
    Ale argument o "zatrzymaniu samochodów" jest chybiony, skoro
    i tak się zatrzymują.

    Jeszcze:

    > Jednak to stosowanie się do przepisów jest wybiórcze przez co pomija się
    > wytyczne używania zielonych strzałek z:
    > http://sipdata.lex.pl/dane/dzienniki/2003/289071/zal
    3_4.pdf
    > Warto przeczytać punkt 4.2.2 zwracając uwagę na określenie kiedy dopuszcza
    > się nadawanie sygnału skrętu warunkowego.

    Objaśnij proszę co masz na myśli, bo nie załapałem.
    Może masz na myśli konkretny przypadek, niekoniecznie znany w całej
    Polsce.

    pzdr, Gotfryd