  • 31. Data: 2012-10-21 14:45:36
    Temat: Re: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości
    news:k60og2$drq$1@node1.news.atman.pl...

    > Należy więc odebrać im uprawnienia a nie dostosowywać dla nich idiotyzmy
    > które tyczą się wszystkich.

    Należy raczej zapytać kto dał im uprawnienia.

  • 32. Data: 2012-10-21 14:57:46
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-10-21 14:45, Santana pisze:
    > Należy raczej zapytać kto dał im uprawnienia.

    To akurat wiemy.

  • 33. Data: 2012-10-21 17:56:56
    Temat: Re: idiotyczne zielone strza?ki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
    Od: Tomasz Radko <t...@i...pl>

    W dniu 2012-10-21 14:44, Santana pisze:

    > Nast?pny nieomylny :)

    Nieomylny: nie. Nierobiący błędów ortograficznych klasy "hak przez ch":
    tak. Ale kolega pewnie maturę w prezencie od ministry Łybackiej dostał?

  • 34. Data: 2012-10-21 18:14:56
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Radko" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nieomylny: nie. Nierobiący błędów ortograficznych klasy "hak przez ch":
    > tak. Ale kolega pewnie maturę w prezencie od ministry Łybackiej dostał?

    Gdzie można znaleźć podział błędów na klasy? Szczerze mówiąc od pewnego
    czasu nudzi mnie Twoje smutne pitolenie więc z mojej strony EOT. Gdybyś mógł
    się w przyszłości powstrzymać od odpisywania na moje posty to będę wdzięczny
    :)
    Jesteś pewien że Pani Łybacka była ministrą 30 lat temu? :)
    A a propos "kolegi" to nie szarżuj. Kolegami nie jesteśmy i zapewne nigdy
    nie będziemy. Nie ta liga "miszczu" :P

  • 35. Data: 2012-10-21 19:08:07
    Od: RedLite <y...@b...ua>

    W dniu 2012-10-21 18:14, Santana pisze:

    > Gdzie można znaleźć podział błędów na klasy?

    W nauczycielskich instrukcjach oczywiście.
    Występują trzy klasy błędów: błędy rarzące, błędy drugo rzędne, oraz
    błędy trzecorzędne.

    --

    RedLite

  • 36. Data: 2012-10-21 19:11:33
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "RedLite" <y...@b...ua> napisał w wiadomości

    > W nauczycielskich instrukcjach oczywiście.
    > Występują trzy klasy błędów: błędy rarzące, błędy drugo rzędne, oraz błędy
    > trzecorzędne.

    Poraziłeś mnie pierwszorzędnie :)

  • 37. Data: 2012-10-21 19:52:59
    Od: Tomasz Radko <t...@i...pl>

    > Gdzie mo?na znale?? podzia? b??d?w na klasy? Szczerze m?wi?c od pewnego
    > czasu nudzi mnie Twoje smutne pitolenie wi?c z mojej strony EOT.

    Idze, idze bajoku. Jak się nie umie pisać po polsku, to się nie wychodzi
    z tym na widok publiczny. Jak się już wyszło, to się nie podtrzymuje
    tematu. Jak już się podbiło temat, to nie knebluje się ludzi mających rację.

    Twoje zachowanie przypomina mi dresiarza.

  • 38. Data: 2012-10-21 20:10:26
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > z tym na widok publiczny. Jak się już wyszło, to się nie podtrzymuje
    > tematu. Jak już się podbiło temat, to nie knebluje się ludzi mających

    Ja Cie nie knebluje. Grzecznie poprosiłem. Jeśli to dla Ciebie kneblowanie
    to chyba masz jakieś braki w logicznym myśleniu. A może po prostu w
    wychowaniu. Właśnie zachowałeś się jak burak ale to mnie jakoś nie dziwi.
    Palnąłem byka, posypałem głowe popiołem ale oczywiście sfrustrowany
    pseudointeligent Tomaszek nie może przepuścić okazje żeby komuś dokopać. W
    zasadzie to mi Ciebie żal, co nie oznacza że pozwole sobie na prymitywne
    zaczepki ze strony byle pierdoły.

    > Twoje zachowanie przypomina mi dresiarza.

    A Twoje przypomina pospolitego chama.

  • 39. Data: 2012-10-21 20:36:38
    Od: Tomasz Radko <t...@i...pl>

    W dniu 2012-10-21 20:10, Santana pisze:
    > U?ytkownik "Tomasz Radko" <t...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ja Cie nie knebluje. Grzecznie poprosi?em. (...)

    Nie tylko nie znasz ortografii, nie potrafisz zainstalować modułu
    sprawdzającego pisownię, nie umiesz skonfigurować kodowania w czytniku,
    ale w dodatku używasz terminów (EOT), których znaczenia nie rozumiesz.

    Istne wnuczę neostrady.

    Po namyśle wycofuję Łybacką i obstawiam plac Imbramowski.

  • 40. Data: 2012-10-21 20:45:37
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > Istne wnuczę neostrady.
    >
    > Po namyśle wycofuję Łybacką i obstawiam plac Imbramowski.

    Ten plac Imbramowski to ci wyszedł z butów już dość dawno. A może miałbyś
    odwage podyskutować face to face pierdoło?
    P.S. Face to face to po twojemu będzie że w realu :P