  • 41. Data: 2012-10-21 21:50:03
    Temat: Re: idiotyczne zielone strza?ki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-10-21 19:08, RedLite pisze:

    > W nauczycielskich instrukcjach oczywiście.
    > Występują trzy klasy błędów: błędy rarzące,

    Zwłaszcza te pierwsze rażą.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 42. Data: 2012-10-21 22:57:24
    Od: Tomasz Radko <t...@i...pl>

    W dniu 2012-10-21 20:45, Santana pisze:

    > Ten plac Imbramowski to ci wyszed? z but?w ju? do?? dawno. A mo?e mia?by?
    > odwage podyskutowa? face to face pierdo?o?

    LOL. Nie pisałem, że dresiarstwo?

  • 43. Data: 2012-10-21 23:00:30
    Od: RedLite <y...@b...ua>

    W dniu 2012-10-21 21:50, Roman Stachowiak pisze:

    > Zwłaszcza te pierwsze rażą.

    Wiele mówi już sama nazwa.

    --

    RedLite

  • 44. Data: 2012-10-22 00:01:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-21 16:14:56 +0000, "Santana" <s...@i...pl> said:

    > Gdzie można znaleźć podział błędów na klasy?

    Tu:

    Przeprosznie/poprawienie się/nierobienie więcej - to jest klasa.
    Pozostałe zachowania - nie.

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2012-10-22 05:59:42
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Radko" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > LOL. Nie pisałem, że dresiarstwo?

    Nie pytałem o twoje ciuchy, tylko o elementarną odwage powtórzenia twarzą w
    twarz bredni które wypisujesz. Ale skoro jesteś tchorzem to po prostu spadaj
    na drzewo biedny, zakompleksiony, pozbawiony cywilnej odwagi człowieczku.
    Wymyślaj sobie kolejne bzdurne teorie, ja z tobą właśnie skończyłem
    kreaturko. EOT

  • 46. Data: 2012-10-22 10:40:45
    Temat: Re: idiotyczne zielone strzałki FUT: pl.misc.samochody, pl.pregierz,
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 20-10-2012 o 21:25:50 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tylko wiecie - jest taki moment, gdy piesi czekaja na krawezniku
    > wpatrzeni
    > w sygnalizator, a jak sie zapali zielone, to ruszaja lawa.

    Praktyka pokazuje, że bardzo często światła są tak ustawione by zielone
    dla pieszych zapalało się dokładnie w momencie gdy do przejścia dojeżdżają
    samochody, które ruszyły po zapaleniu zielonego (lub zielonej strzałki)
    dla nich.

    --
    SW3
    ----

  • 47. Data: 2012-10-22 11:46:34
    Od: Tomasz Radko <t...@i...pl>

    W dniu 2012-10-22 05:59, Santana pisze:

> [...]
    > na drzewo biedny, zakompleksiony, pozbawiony cywilnej odwagi człowieczku.
    > Wymyślaj sobie kolejne bzdurne teorie, ja z tobą właśnie skończyłem

    Kolega się tak nie ekscytuje, bo koledze żyłka pęknie. Wujek Dobra Rada
    zaleca zimny prysznic - no i codzienną lekturę słownika ortograficznego.
    Będzie to dla kolegi fascynująca lektura pełna nowych odkryć i
    niespodzianek.

  • 48. Data: 2012-10-22 12:06:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Santana,

    Monday, October 22, 2012, 5:59:42 AM, you wrote:

    [......]

    Spadaj, dresie!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2012-10-22 18:19:33
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisal w
    wiadomosci news:832514660.20121022120626@pik-net.pl.invalid...
    > Hello Santana,
    >
    > Monday, October 22, 2012, 5:59:42 AM, you wrote:
    >
    > [......]
    >
    > Spadaj, dresie!

    A ty spadaj do Opola, ciulu :P

  • 50. Data: 2012-10-22 18:26:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Santana,

    > A ty spadaj do Opola, ciulu :P

    No to już się przedstawiłeś publiczności wystarczająco.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan