    From: emila <w...@p...onet.eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: identyfikacja po IP itp.
    Date: Mon, 28 Sep 2009 15:13:45 +0200

    John Deere pisze:
    > Czy wysylajac maila powiedzmy z wp, onetu czy czegokolwiek innego , oprocz
    > tego, ze opoerator ma dane logowania sie, numeru IP, tresc maila itp. , sa
    ip jak najbardziej reszta to wola użytkownika i możliwości serwera czy
    przesyłane dane plain czy nie

    > tez wysylane dane komputera ? np. numer seryjny itp. ? Wtedy mozna zacząc
    > szukac ggdzie zostal sprzedany komp itp. , moze sie uda dojsc , wtedy dalej
    > bedzie juz latwo
    i numer buta...

    nie przesyła się takich info a jeśli jakaś aplikacja to robi to jest
    uznawana za spyware

    nawet gdyby ?!? to na fakturach np. od ntt, ab czy incomu numerow
    seryjnych nie widziałem(choć pewnie mają je na wz) więcej zachodu niż
    pożytku i nie tędy droga

    btw nie tylko przez komputer można przesłać maila: telefon, konsola,
    telewizor, budka tel. itd itp

    > Macie jakies rady jak zlokalizowac takei delikwenta co wysyla mi dziwne
    > rozne maile ?

    po ip powinno wystarczyć, w najgorszym wypadku traficie na BTS z którego
    łączono się z niezarejestrowanego prepaida albo na brak logów na jakies
    sieci "osiedlowej" albo wifi jakieś publiczne.

    pisze "traficie" bo kolego nikt Ci żadnych informacji nie poda, bez
    nakazu, więc jak coś na policję zapraszam.

    poza tym NTG

    --
    emila to on
    on to ja