  • Data: 2002-06-16 19:36:57
    Temat: Re: identyfikacja adresu IP
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Mogą sobie równie dobrze napływać z Burkiny Faso. To jest _Holandia_ i
    > tam obowiązuje prawo holenderskie (bądź też europejskie).

    Jezeli prawo Burkina Faso zezwala (lub nie zabrania) na przetwarzanie danych
    osobowych BEZ ZGODY osoby zainteresowanej, to mi nic do tego. Polskie prawo
    ZABRANIA przetwarzania danych BEZ mojej zgody, a tym bardziej zabrania
    przesylania ich za granice. Zrodlo danych jest (z reguly) znane, stad
    czekamy na pierwsze procesy
    :-)

    M.