    From: Emil <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ichniejsza karta telefoniczna lub/i z pakietem danych
    Date: Thu, 28 Apr 2011 17:17:59 -0700 (PDT)

    Dania to chyba najgorsze co może być jeżeli chodzi o prepaidy i to
    jeszcze z tanim pakietem danych. Tam praktycznie wszyscy mają
    abonament. Nie wiem gdzie może być gorzej (ewentualnym kandydatem może
    być chyba tylko Francja).

    Jedyne co mogę polecić to OiSTER. Niestety sam jeszcze nie mam z tym
    doświadczenia.