eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus - zepsuty modemRe: iPlus - zepsuty modem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPlus - zepsuty modem
    Date: Thu, 21 Jan 2010 18:33:34 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 59
    Message-ID: <hja35g$2vp$2@inews.gazeta.pl>
    References: <hj505k$lki$1@sunflower.man.poznan.pl> <hj5egh$h8u$1@achot.icm.edu.pl>
    <hj6bjf$has$1@news.onet.pl> <1878024550$20100120123513@thezas>
    <hhl6bxh1n6s4$.dlg@lepper.institute.com>
    <5920730973$20100120150630@thezas> <hj72vu$p59$1@news.onet.pl>
    <8475342745$20100120164659@thezas>
    <fklsmsuyui6v$.dlg@lepper.institute.com>
    <5737880832$20100120182700@thezas>
    <hj92eo$kom$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <6074762725$20100121122423@thezas> <hj9pi6$2vp$1@inews.gazeta.pl>
    <2219124592$20100121171832@thezas>
    NNTP-Posting-Host: host-86-111-104-187.tvk.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1264095216 3065 86.111.104.187 (21 Jan 2010 17:33:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jan 2010 17:33:36 +0000 (UTC)
    X-User: mr.mapka
    In-Reply-To: <2219124592$20100121171832@thezas>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:987731
    [ ukryj nagłówki ]

    TZ pisze:

    > Podam Ci na przykładzie modemu CDMA, przypadek z iPlus to ma kolega.
    > Producent modemu to firma AxessTel w USA ale modem wyprodukowany w Chinach.
    > I tam żale wylewać? Ty byś swoje żale tam wylewał?
    > Jeżeli tak to życzę powodzenia w wyegzekwowaniu naprawy gwarancyjnej.

    Oczywiście, że do producenta.
    Dokładnie taki temat przerabiałem ze słynnym modelem Ericssona T65.
    Wówczas będąc klientem Plus'a pisałem maile do Ericsson Polska i to oni
    podejmowali decyzję co do toku sprawy. Salon Plus'a jedynie był
    pośrednikiem pomiędzy serwisem, a mną.

    > Na gwarancji i na umowie identyczne pieczątki - Salon Partner Orange itd..

    Też na gwarancji stawiam swoją pieczątkę bo jest ona jedynie
    potwierdzeniem ważności gwarancji i daty zakupu sprzętu. Od tej daty
    biegnie czas gwarancji o ile nie ma innych zapisów w karcie gwarancyjnej.

    > - Okres gwarancji 24m-ce itp...
    > Ujawnione wady ... powinny zostać zgłoszone w miejscu zakupu lub do
    > autoryzowanego serwisu.
    > (w innym miejscu podany serwis - Radom - jak dla mnie drugi koniec Polski)
    > - Usterki powinny być usunięte w terminie 14 dni.

    Tylko, że punkt zakupu nie jest gwarantem. Jest tylko punktem
    przyjmującym sprzęt.
    Analogicznie jest jak masz gwarancję door to door. Będziesz kuriera
    ścigał za to że sprzęt nie wrócił (przecież jemu oddajesz sprzęt)?

    > Umowa iPlus była zawarta pomiędzy Plus GSM a nie pomiędzy serwisem.
    > Serwis równie dobrze może zakończyć swoją działalność co mnie w tym
    > przypadku nie interesuje.

    To zostaje ci producent bo to on jest gwarantem.
    To, że Plus, Orange czy inna firma sprzedaje modem nie znaczy, że ponosi
    koszty i odpowiedzialność przeprowadzania napraw gwarancyjnych. Jak już
    pisałem od tego jest gwarant (firma wystawiająca gwarancje i podpisująca
    się na niej jako gwarant)

    > Ja znowu nie mam obowiązku płacić abo gdy nie chcą mi zwrócić sprzętu, który
    > przyjęli do naprawy gwarancyjnej.
    > I to jest podstawa do zerwania umowy z winy Plus GSM.

    To jest najprostszy sposób wpędzenie się w koszty za zerwanie umowy.

    O tym kto udziela gwarancji w przypadku Plus'a mówi Paragraf 9 pkt 1
    regulaminu będącego załącznikiem do umowy.
    Klient podpisuje ten regulamin więc nie ma o czym tak na prawdę
    polemizować. Zapis jest jasny.
    Operator odpowiada za prawidłowe świadczenie usługi, a producent udziela
    gwarancji na zakupiony sprzęt.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com
    +48 607 600 027


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: