eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus - zepsuty modemRe: iPlus - zepsuty modem
  • Data: 2010-01-19 23:16:30
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Norbert" <x...@h...spam>

    > Kolega od pol roku jest w iPlusie, podpisal umowe na 2 lata, dostal modem
    > Huawei na USB i niestety ten modem sie zepsul. ... I tak do dzisiaj nadal
    > nie ma tego modemu ....
    > Plus kaze placic za ten okres, internetu nie uzywa bo nie mial zastepczego
    > modemu, zreszta nie po to podpisal umowe z modemem zeby teraz kupowac nowy
    > na okres naprawy....
    > Prosi o rade, co moze w tej sytuacji zrobic, dzwonil juz do UKE ale
    > powiedzieli ze w zasadzie tak moga zrobic. Czy taka sytuacji jest
    > rzeczywiscie w porzadku i musi placic za ten okres? Czy moze rozwiazac w
    > zwiazku z tym umowe, bo przeciez moga powiedziec, ze to nie ich wina ze
    > modem sie zepsul, a naprawa zajmuje sie serwis. Czy w takim razie zadac
    > rekompensaty od serwisu? Jesli ktos zetknal sie z podobna sytuacja prosze
    > o jakies informacje.

    Wydaje się, że istotne jest warunkowanie zawarcia jednej umowy od drugiej,
    ale jak konkretnie to można wykorzystać nie wiem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: