    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Date: Sat, 6 Apr 2013 21:20:24 +0200

    Dnia Sat, 6 Apr 2013 12:42:25 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Nauczka aby nie nosić telefonu luzem w górnej kieszeni koszuli...

    To jeszcze o tym nie wiesz ?
    Najgorzej jak wypadnie w toalecie :-(

    No ale gdzie nosic ? I tak wracamy do zrodla problemu - nie kupowac sobie
    drogiego telefonu :-P

> [...]
    > się zamoczył i słona woda - idealnie przewodzący elektrolit
    > dostała się do środka obudowy i dokładnie zniszczyła elektronikę.
    > Oczywiście otworzyłem obudowę aby zobaczyć co w środku
    > i co się da z tym jeszcze zrobić... Mimo kąpieli w ultradźwiękowej
    > płuczce i czyszczeniu osadów szczoteczką z plastikowym włosiem
    > telefon nie nadaje się do niczego użytecznego...
    > Elektrolit spowodował wiele zwarć w środku i cała energia
    > z baterii litowej poszła w elektrolizę złączek, wtyczek i ścieżek
    > drukowanych łączących podzespoły na płycie głównej...

    Ale to co - nie zrobiles plukania od razu ?
    Ja sie kiedys wpadlem do wody razem z telefonem. Ale to nie byl iphone, ani
    t68, wiec baterie wyciagnalem od razu. Jako ze na urlopie, bez narzedzi,
    to nie moglem nic wiecej zrobic.
    Przelezal pare dni ... zakonserwowany spirytusem :-)
    Wysuszony w domu dzialal jeszcze dlugie lata, i tylko szybka wymagala
    polerki, bo sie okazala dziwnie nieodporna.

    > A więc nie mam już fajnej zabawki - SIMa włożyłem do iPhone4
    > z pomocą kawałka tasmy klejącej aby go odpowienio ulokować...

    A co, nie stac cie na fajna zabawke ? ;-P

    > I jak sobie pomyślę że w czasie zakupu wybrałem droższą
    > wersję 64GB "bo przecież ten telefon już będę miał lata całe" to mi
    > się dodatkowo śmiać chce z nieprzewidywalności przyszłości :-)

    no widzisz, a jakbys kupil porzadny telefon, to bys teraz karte pamieci
    przelozyl ;-P

    > Gwarancja oczywiście nie pokrywa uszkodzeń tego typu
    > a nie wykupiłem żadnych dodatkowych ubezpieczeń...

    a zwrociliby ?
    http://www.youtube.com/watch?v=fY8MqWBIHvo
    http://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA

    J.