  • 21. Data: 2011-10-07 12:22:18
    Temat: Re: iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message
    news:hui2m8-80u.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...

    > nikt nie wie?

    Będziemy wiedzieć jak już wypuszczą ten produkt do sprzedaży...
    Na razie są tylko zajawki, zapowiedzi i reklamy w TV. Bądź cierpliwy
    i przypomnij się za tydzień-dwa :-)

  • 22. Data: 2011-10-07 19:03:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marx" <M...@n...com> wrote in message

    > Będziemy wiedzieć jak już wypuszczą ten produkt do sprzedaży...
    > Na razie są tylko zajawki, zapowiedzi i reklamy w TV. Bądź cierpliwy
    > i przypomnij się za tydzień-dwa :-)

    przeciez to siri jest już znane od dawna...

  • 23. Data: 2011-10-07 20:35:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > przeciez to siri jest już znane od dawna...

    Nie jest. Znana jest aplikacja z AppStore - to Siri to trochę więcej.

  • 24. Data: 2011-10-10 07:54:42
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 07.10.2011 22:35, Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie jest. Znana jest aplikacja z AppStore - to Siri to trochę więcej.

    ale sposób działania będzie pewnie taki sam. Sądząc po tym iż ogłoszono
    zakończenie działania starej wersji tego oprogramowania na bank jest to
    usługa internetowa (inaczej już zainstalowany soft nadal by działał w
    starszych iphone'ach) czyli jest to usługa, którą mamy w języku polskim
    w Androidzie od dłuższego czasu. Jedyna różnica to integracja z OS.
    Marx

  • 25. Data: 2011-10-11 09:32:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marx wrote:

> [...]
    > by działał w starszych iphone'ach) czyli jest to usługa, którą mamy w
    > języku polskim w Androidzie od dłuższego czasu. Jedyna różnica to

    to jest ekxtremalnie nowatorska funkcja iphona.

  • 26. Data: 2011-10-12 13:31:54
    Od: atm <...@v...pl>

    Siri dziala calkiem sprawnie na zywo:
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=20956:siri-na-ywo-robi-wraenie&catid=49:s
    przet&Itemid=91

  • 27. Data: 2011-10-13 12:17:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j744sc$cci$1@news.onet.pl...
    > Siri dziala calkiem sprawnie na zywo:
    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=20956:siri-na-ywo-robi-wraenie&catid=49:s
    przet&Itemid=91

    Google Voice się nie umywa nawet.

  • 28. Data: 2011-10-13 12:49:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-13 14:17, Pszemol pisze:
    article&id=20956:siri-na-ywo-robi-wraenie&catid=49:s
    przet&Itemid=91

    > Google Voice się nie umywa nawet.

    a testowales?

    W usludze GoogleVoice chyba nie o to chodzi co w Siri :)
    http://www.google.com/googlevoice/about.html

    Chciales Siri porownac do komend glosowych raczej:
    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-wprowadz
    a-komendy-glosowe-do-androida-wideo#
    http://www.dobreprogramy.pl/Google-Translate-teraz-t
    akze-z-komendami-glosowymi,Aktualnosc,24434.html

    I to w Androidzie jest od ponad roku - w tym rozpoznawanie polskiej mowy
    (co w iPhonie udalo sie dopiero niedawno - zeszly miesiac jak pamietam z
    szumnych artykulow w prasie)

    Tak, Siri jest _na chwile obecna _ bardziej zaawansowane od komend
    Androidowych i byc moze ma szanse na szersze zastosowanie (ale w domu,
    bo ni e wyobrazam sobie gadac o prywatnych sprawach do telefonu w
    miejscu publicznym - gdzie kazdy wyteza ucha co mowi osoba obok)

    Wiec pozostaje kwestia - czy ludzie rzeczywiscie beda z tego korzystac
    codziennie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 29. Data: 2011-10-13 12:57:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-12 15:31, atm pisze:
    > Siri dziala calkiem sprawnie na zywo:
    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=20956:siri-na-ywo-robi-wraenie&catid=49:s
    przet&Itemid=91

    ale zwroc uwage, nadal trzeba klikac w ekran
    oraz niektore komendy na filmiku sa lekko mowiac spreparowane - spojrz
    jaka aplikacja w danym momencie jest otwarta gdy wydawana jest komenda

    niektore z tych operacji mozan zrobic szybciej klikajac ikone na ekranie
    - by zobaczyc pogode - niz mowic 'podaj mi pogode na.....'

    dlatego nie bylbym do konca pewien czy to (Siri) nie bedzie taki
    marketingowy tylko chwyt, a wiekszosc ludzi po chwilach oczarowania nie
    bedzie wiecej z niego korzystac (przynajmniej nie w takim stopniu ja to
    pokazano na filmiku).
    No chyba, by zaszpanowac w towarzystwie ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 30. Data: 2011-10-13 13:10:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j76n6n$4rp$1@inews.gazeta.pl...
    article&id=20956:siri-na-ywo-robi-wraenie&catid=49:s
    przet&Itemid=91

    > ale zwroc uwage, nadal trzeba klikac w ekran

    Niekoniecznie w ekran - można w guzik słuchawki BT.
    Jakoś musisz telefon przestawić w tryb rozpoznawania głosu
    wtedy gdy chcesz, aby nie starał się interpretować poleceń
    jakie wydajesz swojemu wilczurowi czy pudelkowi :-)

    > oraz niektore komendy na filmiku sa lekko mowiac spreparowane - spojrz
    > jaka aplikacja w danym momencie jest otwarta gdy wydawana jest komenda

    Oczywiście że na potrzeby filmu poskracano niektóre sekwencje.
    Nikt nie twierdzi że film ten pochodził z jednego ujęcia kamery.
    Co jest istotne to KONTEKST który Siri wychwytuje... Zauważ jak
    gostek zapytał jaka będzie pogoda - Siri "domyśla" się, że chodzi
    o pogodę lokalną. Potem gostek mówi "A Sanfrancisco?" (czy inne
    miasto, już nie pamiętam dokładnie) a Siri "wie" że dalej chodzi
    o pogodę bo wcześniejsze pytanie było o pogodę... To jest dla
    mnie bomba. Mam komendy głosowe w software Google, mam
    w MS Windows, ale te programy są "głupie". Siri ma zadatki na
    to aby nazwany być AI, ma jakieś szczątki "inteligencji"...

    > niektore z tych operacji mozan zrobic szybciej klikajac ikone na ekranie -
    > by zobaczyc pogode - niz mowic 'podaj mi pogode na.....'

    Oczywiście, ale nie o to chodzi... To się przydaje głównie wtedy
    gdy masz ręce zajęte np. jazdą na rowerze albo kierownicą
    w aucie.

> [...]
    > pokazano na filmiku).
    > No chyba, by zaszpanowac w towarzystwie ;)

    A ja myślę że ludzie są stęsknieni za tym, aby urządzenie rozumiało
    ich naturalny sposób porozumiewania się z ludźmi, czyli rozmowę.
    Dotychczasowe rozwiązania były "głupie" i szybko się człowiek
    zniechęcał. Siri budzi nadzieję, że będzie to pierwszy na tyle już
    "logiczny" i "inteligentny" system że będzie wreszcie użyteczny.