  • 31. Data: 2011-10-14 08:03:46
    Temat: Re: iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 13.10.2011 15:10, Pszemol wrote:
    > A ja myślę że ludzie są stęsknieni za tym, aby urządzenie rozumiało
    > ich naturalny sposób porozumiewania się z ludźmi, czyli rozmowę.
    > Dotychczasowe rozwiązania były "głupie" i szybko się człowiek
    > zniechęcał. Siri budzi nadzieję, że będzie to pierwszy na tyle już
    > "logiczny" i "inteligentny" system że będzie wreszcie użyteczny.

    zgadzam się że iPhone jest dla ludzi którzy lubią aby ktoś myślał za nich.
    Gorzej jak gdzieś braknie zasięgu a użytkownik zapomni jak się klika...
    Marx

  • 32. Data: 2011-10-14 09:24:05
    Od: Nokia 5800XM <n...@v...pl>

    On 2011-10-14 10:03, Marx wrote:

    > zgadzam się że iPhone jest dla ludzi którzy lubią aby ktoś myślał za nich.
    > Gorzej jak gdzieś braknie zasięgu a użytkownik zapomni jak się klika...
    > Marx

    Apple w swoich reklamach wydaje sie sugerowac gdzie Siri sie najlepiej
    sprawdzi. Chyba nie ma jeszcze plotek na temat iP5 bez ekranu?
    To jest tylko alternatywny sposob komunikacji.

  • 33. Data: 2011-10-14 14:18:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message

    > zgadzam się że iPhone jest dla ludzi którzy lubią aby ktoś myślał za nich.
    > Gorzej jak gdzieś braknie zasięgu a użytkownik zapomni jak się klika...

    Pisząc tamte słowa tak myślałem właśnie, że znajdzie się ktoś
    kto tak złośliwie zechce to zinterpretować. Dowartościowujesz się?

  • 34. Data: 2011-10-17 13:02:36
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 14.10.2011 16:18, Pszemol wrote:
    > "Marx" <M...@n...com> wrote in message

    > Pisząc tamte słowa tak myślałem właśnie, że znajdzie się ktoś
    > kto tak złośliwie zechce to zinterpretować. Dowartościowujesz się?

    a czy napisałem że to źle? :D
    niektórzy lubią sami prowadzić, inni mają kierowcę. Ja ich nie oceniam,
    to ty to zrobiłeś...
    Marx

  • 35. Data: 2011-10-18 08:02:18
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-05 17:11, Pszemol wrote:
    > Oglądnij wideo (po angielsku):
    > http://www.youtube.com/watch?v=rNsrl86inpo
    > Czy teraz już rozumiecie dlaczego Siri nie sprawdziło się jako
    > osobna, niepowiązana z systemem operacyjnym, aplikacja?

    hmmmm, Siri to chyba blondynka ;]
    http://applefobia.blox.pl/2011/10/Kiss-my-S.html

  • 36. Data: 2011-10-18 08:14:30
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > hmmmm, Siri to chyba blondynka ;]
    > http://applefobia.blox.pl/2011/10/Kiss-my-S.html

    Zgodnie z filozofią wiadomo kogo problem nie lezy po stronie Siri/iPhone
    tylko tego, co go używa :)

    --
    Pzdr

  • 37. Data: 2011-10-18 15:09:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-18 10:14, ArekM wrote:

    > Zgodnie z filozofią wiadomo kogo problem nie lezy po stronie Siri/iPhone
    > tylko tego, co go używa :)

    To jest rewelacyjne:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=4LM7edH6ZpE#!

  • 38. Data: 2011-10-18 15:49:09
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał:

    > To jest rewelacyjne:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=4LM7edH6ZpE#!

    Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że osoba, wiadomo jaka, wmówi Ci teraz, że tego
    iPhona źle trzymano, źle mówiono, albo specjalnie zapchano mikrofon, albo, że to
    jest zła propaganda, bo przecież w najlepszej zabawce świata takie rzeczy są nie
    do pomyślenia. SIRI SRIRI jest najlepsze i niech nikt nie waży się tego negować.

  • 39. Data: 2011-10-18 16:32:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-18 17:49, Tomek wrote:

> [...]
    > zabawce świata takie rzeczy są nie do pomyślenia. SIRI SRIRI jest
    > najlepsze i niech nikt nie waży się tego negować.

    Tak tak, wiem - szum otoczenia itd a dodatkowo kamera w iP4S rozpoznala
    typka ze skosnymi oczami wiec Siri postanowila bezczelnie robic go w
    bambuko i wciskac mu Linde;]

  • 40. Data: 2011-10-19 14:27:27
    Od: atm <...@v...pl>

    Fajna jest ta Siri, mam nadzieje ze niedlugo bedzie port na Androida ;]
    http://shitthatsirisays.tumblr.com/