  • 41. Data: 2011-10-20 05:20:57
    Temat: Re: iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 14 Oct 2011 11:24:05 +0200,
    Nokia 5800XM <n...@v...pl> screamed:

    Tak. W USA. :P

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 07:20:39 user up 12961 days, 19:15, 1 user, load average: 0.43, 0.18, 0.00 ]

    Customer: A primitive life form at the bottom of the food chain.

  • 42. Data: 2011-10-20 21:35:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-19 16:27, atm wysłał(a) wiadomość:
    > Fajna jest ta Siri, mam nadzieje ze niedlugo bedzie port na Androida ;]
    > http://shitthatsirisays.tumblr.com/

    Siri jest emejzin!

    http://di.com.pl/news/41063,2.html - iPhone 4S: Siri pozwala na
    ominięcie blokady

    Wirtualny asystent Siri bawi i pomaga, ale może pozwolić niepowołanej
    osobie na wysłanie e-maila ze smartfona lub zajrzenie do kalendarza. Co
    gorsze, nie chodzi o lukę w bezpieczeństwie, ale o domyślne ustawienia.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 43. Data: 2011-10-23 09:12:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 18 Oct 2011 17:09:56 +0200, atm <...@v...pl> wrote:
    > To jest rewelacyjne:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=4LM7edH6ZpE#!

    Niech mi ktoś powie teraz, że Siri nie jest genialne, przecież
    zaimplementowali nawet typową dla przeciętnego Amerykanina
    (szczególnie słabo wykształconego) rozbrajającą nieumiejętność
    zrozumienia słów wypowiadanych z lekko innym akcentem lub inna wymowa
    :-)

    --
    Marek

  • 44. Data: 2011-10-24 18:55:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
    > In the darkest hour on Fri, 14 Oct 2011 11:24:05 +0200,
    > Nokia 5800XM <n...@v...pl> screamed:

    > Tak. W USA. :P

    Myślę że gdyby Apple miał kwatery główne w Warszawie to pewnie
    projektowałby telefony które najlepiej się sprawdzą w Polsce...
    Ale niestety nie ma w firmie żadnej firmy która projektuje nowe,
    innowacyjne telefony, więc my Polacy musimy się zadowolić
    odpadkami z amerykańskiego czy koreańskiego stołu...

  • 45. Data: 2011-10-24 22:04:44
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > innowacyjne telefony, więc my Polacy musimy się zadowolić
    > odpadkami z amerykańskiego czy koreańskiego stołu...

    Nie, my Polacy nie musimy się zadowalać odpadkami z Apple.
    Tylko wy fanboje musicie :)

  • 46. Data: 2011-10-25 00:18:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-25 00:04, Skrypëk pisze:

    > Nie, my Polacy nie musimy się zadowalać odpadkami z Apple.
    > Tylko wy fanboje musicie :)

    Wzięłam do ręki w salonie Orange ten telefon i mało co mi ręka nie
    odpadła razem z tym telefonem-taki ciężki jak ciort.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 47. Data: 2011-10-26 13:39:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > Wzięłam do ręki w salonie Orange ten telefon i mało co mi ręka nie odpadła
    > razem z tym telefonem-taki ciężki jak ciort.

    Jesteś przyzwyczajona do plastikowego szmelcu?
    Może to tylko iluzja? Sprawdź wagę w specyfikacji...
    Jakiego teraz telefonu używasz?