  • 11. Data: 2011-10-06 06:12:45
    Temat: Re: iPhone4S - czym różni się Siri od dawnych komend głosowych?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Atlantis" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4e8caa1d$0$2491$65785112@news.neostrada.pl...

    > Rewolucyjną rzeczą tutaj jest choćby możliwość wprowadzania i
    > odczytywania treści tekstowych przez ten głosowy interfejs.

    A co tu rewolucyjnego ?
    Smartfony chocby Samsunga tak maja. Maile czy SMS-y piszemy glosem,
    glosem sa nam odczytywane. Glosem pytamy chocby Google o rozne rzeczy.
    Glosem pytamy tlumacza o dane slowo, czy zdanie, a on nam glosem podaje
    jak ono brzmi w wybranym jezyku.
    Tak ze co tu rewolucyjnego, jak to nie jest zadna nowosc?

    Nemo

  • 12. Data: 2011-10-06 11:35:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-06 04:38, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > No miejmy nadzieję, że Twoje przepowiednie się sprawdzą, i doczekamy
    > się niedługo Siri po polsku - w końcu wydawałoby się że państwo
    > w centrum Europy z liczbą ludności sięgającą 40 milionów będzie się
    > liczyło w oczach producentów software. Z drugiej strony oceniając
    > szansę na sukces po dostępności polskiego software do nawigacji
    > możemy się przeliczyć...

    Nie liczy się wielkość kraju, tylko siła nabywcza mieszkających w nim
    obywateli. Fani produktów Apple w PL stanowią raczej promil kupujących
    elektronikę. A fani - jak to fani - kupią, czy będzie dało się z nim
    dogadać po polsku, czy tylko i wyłącznie po angielsku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2011-10-06 11:53:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > brzmi w wybranym jezyku.
    > Tak ze co tu rewolucyjnego, jak to nie jest zadna nowosc?

    Atlanstis pisze o wprowadzaniu treści tekstowych - masz rację, to nie
    nowość ani rewolucja. Moim skromnym zdaniem rewolucja polega na
    połączeniu tej głosowości z systemem operacyjnym samym w sobie
    i możliwość sterowania całym telefonem głosem bez używania ścisle
    zdefiniowanych kilku fraz znanych choćby z Windows Mobile.

  • 14. Data: 2011-10-06 15:00:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j...@p...onet.pl>,
    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > No masz rację - ale może odczytanie polskiego tekstu po angielsku
    > będzie jeszcze jako tako zrozumiałe - kto wie?

    Jak sobie wyobrazasz czytanie tekstu w jednym jezyku zgodnie z regulami
    innego jezyka?
    Ta funkcja jest dostepna standardowo na makach od kilkunastu lat.
    Moglbys sprawdzic, zanim wyglosile te opinie.

    TA

  • 15. Data: 2011-10-06 15:04:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j6k3p9$u7e$1@node2.news.atman.pl>,
    Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    >=
    > Nie liczy się wielkość kraju, tylko siła nabywcza mieszkających w nim
    > obywateli.
    Celne spostrzezenie.

    >Fani produktów Apple w PL stanowią raczej promil kupujących
    > elektronikę.
    Chyba nie eletronike, a telefony.
    I chcesz powiedziec, ze iphony w Polsce maja ledwo 1 promil rynku?

    TA

  • 16. Data: 2011-10-06 15:07:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j...@p...onet.pl>,
    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Miejmy nadzieję że nie - ale to jest nius z 2006 roku.
    > W mojej Acurze z 2007 to rozpoznawanie głosu też
    > kuleje. Być może algorytmy w tych czasach nie były
    > zbyt dopracowane - w czasie prezentacji Apple wczoraj
    > Siri prawidłowo rozpoznawała dykcję prezentera...
    > Przypadkowe szczęście? Zobaczymy w praniu.

    No tak. Dla was rozpoznawanie glosu przez kompy zaczelo sie wczoraj.

    http://en.wikipedia.org/wiki/PlainTalk

    TA

  • 17. Data: 2011-10-06 15:20:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-06 17:04, T...@s...in.the.world wysłał(a) wiadomość:

    > Chyba nie eletronike, a telefony.
    > I chcesz powiedziec, ze iphony w Polsce maja ledwo 1 promil rynku?

    Niekoniecznie jeden promil. Może być 5 promili, 15, 30, 50. Ale to jest
    ułamek klientów. Myślę, że jednak elektronikę. Ktoś, kto kupuje takie
    urządzenie szuka w nim nie tylko opcji telefonu. Poza tym sam znam
    osoby, które mają oprócz iPhone inne produkty firmy Apple, ale co
    ciekawe - zdecydowana większość - kupiła ten sprzęt będąc za granicą,
    albo sprowadziła.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 18. Data: 2011-10-06 15:22:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    net.pl...
    > I chcesz powiedziec, ze iphony w Polsce maja ledwo 1 promil rynku?

    Sądzę że to była tylko taka formuła retoryczna zastępująca
    "bardzo mały udział". Napewno jest to więcej niż promil...

  • 19. Data: 2011-10-06 15:34:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    net.pl...

    > Jak sobie wyobrazasz czytanie tekstu w jednym jezyku
    > zgodnie z regulami innego jezyka?

    A mam przedsmak tego w telefonie domowym Panasonica
    (może GE? nie pamiętam), który próbuje czytać na głos CID (Caller ID)
    i jak przychodzi rozmowa od kogoś z polskim nazwiskiem to bywa
    całkiem śmiesznie ale można się domyślić kto dzwoni :-))
    Nazwisko Mierzwa odczytane jak "Mieryzła" albo Jamiołkowski
    odczytane jako "Dżemialkałsky" i tym podobne jajca jak arbuzy...
    Zresztą to samo jest jak w telewizji coś podają i polskie nazwisko
    czytają po ichniemu - też są jaja.

    > Ta funkcja jest dostepna standardowo na makach od kilkunastu lat.
    > Moglbys sprawdzic, zanim wyglosile te opinie.

    Nie mam dostępu do Maca więc nie mógłbym.

  • 20. Data: 2011-10-07 06:32:50
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 06.10.2011 08:06, Marx wrote:
    > Czy to rozpoznawanie mowy działa offline (tzn bez podpięcia do internetu)?

    nikt nie wie?

    Marx